Kontaktujte nás: Volejte +420 222 316 957 PO–PÁ 9.00–16.30 Kontakty



OC RACE - TAXIJÍZDA

Popis

Jízda v pozici spolujezdce v taxíku neznamená vždy jen cestu z baru domů nebo přesun s kufry na letiště! Důkazem toho je naše nabídka taxijízdy v závodním speciálu OCR. Volant tu nedrží typický taxikář, ale profesionální závodní pilot. V autě nehledejte ani taxametr, místo něj si sepněte šestibodový bezpečnostní pás, nasaďte helmu a vychutnejte si dvakrát 4.212 metrů po závodním okruhu v hodně ostrém tempu. Tam, kde ostatní brzdí, řadí naši taxikáři vyšší rychlostní stupeň. Adrenalin zaručen!

Hodnocení zážitku

Tento zážitek zatím nemá žádné hodnocení.

Průběh

Po příchodu na místo předložíte svůj zážitkový poukaz. Taxijízda (2 závodní kola) se uskuteční na velkém závodním okruhu v době polední přestávky nebo individuálně dle domluvy. Celková doba zážitku (příprava, instrukce, jízda) trvá přibližně 30 min., jízda samotná (2 kola) cca 10 min.

Platnost poukazu do 30.06.2021

Uvedená platnost poukazu platí pouze pro nový nákup. Pakliže čerpáte kredit/univerzální poukaz, platnost Vašeho nového poukazu se řídí platností kreditu/univerzálního poukazu.

Balíček obsahuje

Pronájem vozu OCR, včetně mechanika, servisní údržby, PHM, pneumatik a běžného opotřebení veškerého materiálu, závodního jezdce/instruktora, který vůz bude řídit, zapůjčení helmy a kombinézy, prostory závodní dráhy v době přestávky, dále krátký briefing o okruhu a základních pravidlech chování, foto zaslané na e-mailovou adresu.

Balíček neobsahuje

Dopravu na místo konání, služby a produkty nad rámec balíčku.

Sezóna

Celoročně

Doprovod

Je možné vzít si s sebou doprovod, který se jízdy neúčastní.

Počasí

Má viliv (musí být více než 6°C a na dráze nesmí být souvislá vrstva ledu).

Doporučené oblečení

Pohodlné

Zdravotní stav

Příznivý zdravotní stav.

Poznámka

Jízdy se může účastnit klient ve věku od 18 let.

Zajímavosti

Historie okruhu

Autodrom se budoval se v letech 1978 až 1983, je situován v místě bývalého povrchového hnědouhelného dolu Vrbenský. Důvodem jeho výstavby byla především snaha ukončit dlouholetou praxi pořádání závodů automobilů a motocyklů na provizorních tratích v centru města a přemístit je na bezpečnou, uzavřenou speciální dráhu na jeho okraji. Hned od počátku se přitom počítalo s využitím nového okruhu i pro jiné účely. Autodrom tak brzy ožil také testováním závodních i nově vyvíjených vozů, výcvikem řidičů speciálních vozidel sanitních, hasičských nebo policejních, závodnickými školami či kurzy bezpečné jízdy.

Polygon

Tuto úlohu převzal později polygon, vybudovaný v areálu závodního okruhu v roce 2005. Stále je největším a nejkomplexnějším zařízením svého druhu v České republice, které svou dispozicí, instalovanými technologiemi a dalšími navazujícími aktivitami nabízí na ploše 13 hektarů jedinečné podmínky pro výuku a výcvik řidičů ve všech oblastech problematiky řízení vozidel veškerých druhů a tonáží.

První závody hned po válce

Své první motoristické akce se město Most dočkalo nedlouho po druhé světové válce, když byl 25. května 1947 na trati kolem pivovaru odstartován první rychlostní závod motocyklů. O pět let později se v Mostě uskutečnilo také první klání automobilů.

V dalších letech se místa konání závodů často měnila, jezdilo se ve městě i v jeho těsné blízkosti a mostecké závody automobilů byly zanedlouho zařazeny do mistrovského kalendáře. První mistrovské body se rozdělovaly v roce 1965 na okruhu ve Stalingradské čtvrti. Na začátku sedmdesátých let se začalo bojovat na okruhu, jenž byl vytyčen na komunikaci dálničního typu u nového vlakového nádraží. Trať v délce 3 450 metrů získala velkou popularitu i v zahraničí a v roce 1979 se stala poprvé dějištěm jednoho z podniků prestižního seriálu závodů sportovních vozů a sportovních prototypů Intersérie.

Při stále vyšších nárocích kladených především na bezpečnost ale okruh neměl příliš velkou naději na dlouhou existenci. Proto se začala na opačném okraji města stavět speciální závodní dráha. Její dokončení v roce 1983 definitivně uzavřelo dlouhou historii závodů na improvizovaných silničních tratích. Do startu prvního závodu na novém speciálním okruhu, který si nenechalo ujít na 100 tisíc lidí, hostil Most a jeho blízké okolí od konce druhé světové války 57 motoristických podniků. Automobilových bylo 35, dalších 22 soubojů svedly motocykly.

Zlaté české ručičky

Autodrom dělníci začali stavět na ploše o rozloze 140 hektarů v roce 1978, závodní okruh měl být součástí tzv. branně-sportovního areálu. Studii okruhu vyhotovila o dva roky dříve skupina lidí vedená Václavem Paurem. Návrh trati přitom vznikal bez možnosti důkladnější prohlídky projektu některého ze zahraničních okruhů. Autoři návrhu trati sice navštívili německé okruhy Hockenheim a Nürburgring, při projektování však měli k dispozici pouze předpisy mezinárodních federací FIA a FIM a poznatky získané z odborného motoristického tisku a televizních přenosů. Přesto v projektu neopomenuli žádný detail. Studie porovnala rychlosti různých vozů v jednotlivých zatáčkách, přitom ale musela vycházet z místních podmínek, které z velké části udávaly konečný tvar okruhu.

Do soukromých rukou

V roce 1995 převzala správu závodního okruhu společnost s ručením omezeným Autodrom Most, která se o pět let později transformovala v akciovou společnost. Před vstupem soukromého vlastníka nebyla bohužel péče o autodrom taková, jakou by si první česká speciální závodní dráha zasloužila. Trať i další součásti autodromu začaly být znatelně zanedbávány, okruh chátral a ztratil licenční certifikáty pro pořádání automobilových i motocyklových mistrovských závodů. Prvořadým úkolem nového majitele proto bylo získat obě licence zpět, což se podařilo i díky postupné rozsáhlé a nákladné rekonstrukci areálu.

Další zásadní rozhodnutí o generální rekonstrukci, která zahrnovala například změnu profilu první zatáčky po startu (takzvaného retardéru), doplnění prvků v technickém zázemí, rozšíření některých administrativních prostor či zkvalitnění zázemí pro novináře, přijali akcionáři společnosti v roce 2003.

Nový vlastník

V roce 2014 změnila společnost vlastníka. I pod novým majitelem pořádá akciová společnost AUTODROM MOST tuzemské a mezinárodní závody motocyklů, cestovních vozů, trucků, vytrvalostní závody a nově také rally sprintový závod. Do budoucna chystá vedení firmy další novinky nejen v oblasti motoristického sportu a pokračuje také v modernizaci a rozvoji areálu autodromu. V příštích deseti letech investice dosáhnou 100 až 150 milionů korun. Cílem je otevřít areál autodromu a polygonu široké veřejnosti a vytvořit z něj navštěvované centrum, jež bude součástí sportovního, společenského a kulturního života regionu po celý rok.

Časté dotazy

Uplatnění benefitů

Výběr varianty

  • celoročně
  • 1
  • 30 minut
3 900,-
  • Garance ceny

    Označení zážitků garance nejlepší ceny vám zaručuje vždy to, že dlouhodobě u nás koupíte zážitek za stejnou nebo dokonce lepší cenu než u jeho přímého poskytovatele.

  • Expedujeme ihned

    Zvolíte-li v košíku elektronické doručení poukazu, během okamžiku Vám do e-mailové schránky dorazí zážitkový poukaz i průvodní dopis. Vše stačí jen vytisknout a dárek máte připravený k předání. Služba funguje 24 hodin denně.

  • Dárkově zabaleno

    Dárkové balení je základ každého dárku.

    U nás dostanete zážitek zabalený v krásné červené krabičce ukryté v papírovém pouzdře s efektem parciálního laku, který je příjemný jak na pohled, tak na dotyk. Uvnitř krabičky obdarovaný najde detailní popis zážitku a samozřejmě poukaz, tedy vstupenku na zážitek.

    Zároveň obdržíte prázdnou kartičku na osobní věnování, kam můžete vlastnoručně doplnit své přání.

  • Platnost poukazu 30.06.2021

    Platnost našich poukazů je vždy 9 - 15 měsíců, podle data nákupu. U každého poukazu Vám platnost napíšeme do příslušného průvodního dopisu.

    Pokud čerpáte Allegria kredit/univerzální poukaz, platnost vybraných zážitků zůstává stejná, jako platnost Allegria kreditu/univerzálního poukazu.




Nevíte si rady?
Nápověda pro Vás
1) Nahrajte si kredit z poukazu na účet.
https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz
2) Vložte vybraný zážitek do košíku.
3) Vyberte si, jak vám poukaz doručíme.
4) Platbu zvolte "Kredit na účtu".
5) S poukazem vám přijde i průvodní dopis obsahující instrukce k rezervaci.
Není, vyplňujete pouze své fakturační/doručovací údaje. K dárkovému balení obdržíte kartičku na osobní věnování, kam můžete případné přání doplnit.
Elektronický poukaz obratem v potvrzení objednávky. V dárkovém balení třeba do druhého dne, záleží na vybraném způsobu doručení.
Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.