Firma na zážitky

O nás

Že by si zážitky mohli lidé dávat jako dárky mě poprvé napadlo v roce 2004, když jsem ještě studovala vysokou školu. Připadalo mi to jako skvělý nápad. Každou chvíli jsem něvěděla co komu dát a z dětství mi v hlavě jako ty nejlepší dárky utkvěly právě zážitky. Tehdy jsem samozřejmě netušila, že ve světě jsou zážitkové dárky běžné a že dokonce existuje celosvětová aliance zážitkových firem, do které patří ty nejlepší z nich. A už vůbec mě tehdy nenapadlo, že do této aliance budeme jako zástupci České republiky v roce 2008 pozváni.

Ale popořádku. Místo pravidelné docházky na přednášky jsem v průběhu roku 2004 tvořila první webové stránky, domlouvala první dodavatele, připravovala jednoduché dárkové balení a spustila první reklamy na internetu. Překvapilo mě, jak rychle se objevili první klienti, kteří služby Allegrie ještě rychleji doporučovali dál.

V roce 2005 vyšel o Allegrii první článek v novinách. Reakce na něj předčila má očekávání. V té době mi začal pomáhat můj tehdejší přítel (současný manžel) a najednou jsme měli plné ruce práce. Objevili se první firemní klienti, kterým zážitky připadaly jako skvělá alternativa k dárkům, nebo odměnám pro zaměstnance. A objevily se první poptávky na firemní akce.

Hned v následujícím roce jsme se stali finalisty Živnostníka roku. Byly to neuvěřitelné nervy, ale díky velkému počtu hlasů získaných od veřejnosti jsme vyhráli. Firmu (v té době už jsem založila Firmu na zážitky, s.r.o.), to posunulo o veliký kus dál, najednou o nás byla spousta novinových článků, telefony zvonily téměř v jednom kuse. Pořídili jsme si první kanceláře a zaměstnali první lidi do klientského centra.

Od té doby jsme získali ocenění celou řadu: například Objev Marketéra roku, Začínající podnikatel Ernst&Young, finalista Podnikatele roku a další. Každé nám samozřejmě udělalo velikou radost – stejně jako v roce 2014 získaný zlatý status na portálu Heuréka.cz.

V roce 2008 jsme se potkali s našimi současnými investory a společníky. Do té doby jsme o investice neměli zájem, ale s nimi to bylo velmi příjemné a plodné setkání. Mediální skupina Media Bohemia nám mohla nabídnout pro nás do té doby neuvěřitelný marketingový prostor v jejich rádiích a navíc jsme si s Danielem Sedláčkem a Janem Neumanem sedli i po lidské stránce a začali tvořit další etapu společnosti Allegria – Firma na zážitky. Neměli jsme pochyb, že to je další velký zlom v historii firmy.

Od té doby jsme prošli značným vývojem - v současné době nabízíme přibližně 1000 zážitků, zaměstnáváme 20 lidí, máme dva prodejní stánky a za histori máme již téměř 250 000 spokojených zákazníků.

Jsem moc ráda, že mohu říct, že Allegria - Firma na zážitky přináší radost nejen mě, ale i našim zaměstnancům, klientům jednotlivcům, malým živnostníkům i velkým korporacím. Zážitky jsou dárky plné radosti a my se budeme stále snažit o to, abychom vám na našich stránkách nabízeli to nejlepší a nejzajímavější z celé České republiky.

 

napsali-o-nas

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.