Jízda ve Ferrari na plný pecky!

výběr varianty

lokalita
sezóna
trvání
osoby
cena
duben – říjen (dle počasí)
2 kola + instruktáž (cca 15 min.)
1
3 025,-
duben - říjen (dle počasí)
1 kolo + instruktáž (cca 15 min.)
1
1 815,-
duben – říjen (dle počasí)
3 kola + instruktáž (cca 15 min.)
1
4 479,-
duben – říjen (dle počasí)
8 kol + instruktáž (cca 15 min.)
1
8 229,-

3 025,-

  • expedujeme ihned

    Zvolíte-li v košíku elektronické doručení poukazu, během okamžiku Vám do e-mailové schránky dorazí zážitkový poukaz i průvodní dopis. Vše stačí jen vytisknout a dárek máte připravený k předání. Služba funguje 24 hodin denně.

  • dárkově zabaleno

    Dárkové balení je základ každého dárku.

    U nás dostanete zážitek zabalený v krásné červené krabičce ukryté v papírovém pouzdře s efektem parciálního laku, který je příjemný jak na pohled, tak na dotyk. Uvnitř krabičky obdarovaný najde detailní popis zážitku a samozřejmě poukaz, tedy vstupenku na zážitek.

    Zároveň obdržíte prázdnou kartičku na osobní věnování, kam můžete vlastnoručně doplnit své přání.

  • výměna
    zdarma

    Zakoupený zážitek lze jednou vyměnit za jiný, a to zcela zdarma. Hodnotu původního poukazu můžete rozdělit mezi vícero zážitků a pokud by Vám původní hodnota nestačila, lze samozřejmě rozdíl v ceně doplatit.

    (Zážitek nelze dále vyměnit v případě, že byl na poukaz použitý Allegria kredit, byl čerpán přes univerzální poukaz, jedná se o exkluzivní zážitek s předem daným termínem konání nebo byl na poukaz využit benefitní program třetích stran.)

  • platnost poukazu 31.12.2019

    Platnost našich poukazů je vždy 9 - 15 měsíců, podle data nákupu. U každého poukazu Vám platnost napíšeme do příslušného průvodního dopisu.

    Pokud čerpáte Allegria kredit/univerzální poukaz, platnost vybraných zážitků zůstává stejná, jako platnost Allegria kreditu/univerzálního poukazu.

Info

  • Popis:
    Znáte to slůvko, které vykouzlí úsměv na tváři a husí kůži u každého nadšence sportovních vozů? Ano, je to Ferrari. Nepropásněte právě teď unikátní příležitost zažít adrenalinovou jízdu vašeho života v jednom z nejrychlejších kabrioletů světa. Zážitková jízda ve Ferrari 488 Spider vás ohromí. Fascinující je nejen jeho design, jízdní vlastnosti, ale hlavně zrychlení z nuly na stovku za pouhé 3 vteřiny! Usaďte se, pevně chyťte otěže 670 italských plnokrevníků a užijte si naplno to, co vám tahle nadupaná kára předvede.

  • Průběh:
    po příjezdu akreditace v zázemí areálu Polygonu, vyměnění zážitkového poukazu za Ferrari žeton. Usednutí do Safety-Caru seznámení s trasou. Jízda ve voze Ferrari 488 Spider a to hned dvakrát – poprvé budete řídit sám, podruhé s profesionálem. Neplatíte žádnou kauci, ani dodatečnou spotřebu pohonných hmot. Ferrari se řídí za pomoci automatické převodovky. Doporučujeme čerpat zážitek v období duben až září.

  • Platnost poukazu: 31.12.2019
    Uvedená platnost poukazu platí pouze pro nový nákup. Pakliže čerpáte kredit/univerzální poukaz, platnost Vašeho nového poukazu se řídí platností kreditu/univerzálního poukazu.

  • Balíček obsahuje:
    2 kola na okruhu ve Ferrari 488 Spider (první na místě řidiče a druhé na místě spolujezdce), trvání 2x3 minuty, pronájem vozidla, havarijní pojištění, povinné ručení, parkování v uzavřeném areálu polygonu, klient má možnost získat FOTO u vozidla.

  • Balíček neobsahuje: dopravu na místo, služby a produkty nad rámec balíčku

  • Sezóna: duben – říjen (dle počasí)

  • Doprovod: je možný (z něhož 1 osoba může jet jedno kolo místo obdarovaného)

  • Počasí: má zásadní vliv

  • Zdravotní stav: příznivý zdravotní stav

  • Poznámka: řízení možné od 18- ti let, platný řidičský průkaz skupiny B. Maximální výška 210 cm a váha 120kg. V případě zájmu o svezení jako spolujezdec je podmínkou: minimální věk 12 let, výška 150 cm se souhlasem rodičů, od 15-ti let s OP. Jedná se o dvoumístné vozidlo (řidič + instruktor). Na místě podepisujete ČESTNÉ PROHLÁŠENÍ, že budete dbát rad a pokynů instruktora sportovní jízdy. V případě jeho neuposlechnutí budete zodpovědni za způsobenou škodu. U této aktivity je nutné přizpůsobit se pravidelně vypsaným termínům, které se konají 3 - 6x za měsíc.

Zajímavosti

  • Enzo Ferrari, zakladatel společnosti Scuderia Ferrari (v roce 1929) vůbec neměl v úmyslu vyrábět silniční vozy. Jeho původním záměrem bylo mít výrobu určenou ke sponzorování amatérských automobilových jezdců. Až do roku 1938, kdy byl oficiálně zaměstnán jako šéf závodního týmu Alfa Romeo, totiž Ferrari připravoval a úspěšně pomáhal v závodění mnoha jezdcům této společnosti. Sériovou výrobu slavné automobilky započal v roce 1953 model 250 s motorem vpředu.
    Detaily modelu 488 Spider

    Model 488 Spider je nástupcem 458 Spider a je poháněn dvakrát přeplňovaným osmiválcem. Jedná se o otevřenou variantu dříve představeného 488 GTB. Stejně jako předchůdce využívá pevnou skládací střechu. Podle Ferrari se jedná o lehčí řešení než plátěná střecha, posádce navíc poskytne větší komfort. Otevření i zavření střechy trvá pouhých 14 sekund.

    Motor a výkon

    O pohon se stará dvěma turbodmychadly přeplňovaný vidlicový osmiválec o objemu 3903 cm3. Jednotka spárovaná se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou je naladěna na 492 kW (670 koní) a 760 N.m. Tato síla autu umožňuje zrychlit z 0-100 km/h za rovné tři sekundy, na dvoustovce je maranellský Spider za 8,7 sekundy.

    Použití přeplňovaného motoru má dva důvody. Jednak je to snaha o vyšší výkon, tím důležitějším faktorem jsou ale nižší emise oxidu uhličitého. Konstruktérům povedlo minimalizovat turboefekt a navrhnout výfukový systém tak, aby i přeplňovaný motor poskytoval úchvatný zvuk.

    Design

    Tvary 488 Spider byly navrženy tak, aby byly aerodynamicky co nejúčinnější. V tomto ohledu se dokonce jedná o nejlepší otevřené Ferrari. Pomocí speciálního spoileru a aerodynamicky upraveného podvozku se konstruktérům povedlo zajistit optimální přítlak a zároveň snížit odpor vzduchu.

    Karoserie

    Základem vozu je hliníkové šasi, zhotovené z 11 různých hliníkových slitin. Na konstrukci byl použit také třeba hořčík. Výsledkem je podle maranellské automobilky stejná torzní tuhost jako v případě kupé.

    Technické parametry
    Motor: 3.9 V8 twin-turbo

    Zdvihový objem: 3902 cm3

    Válce/ventily: 8/4

    Největší výkon: 492/8000 kW/min

    Točivý moment: 760/3000 N.m/min

    Převodovka: 7DS

    Max. rychlost: 325 km/hod

    Zrychlení 0-100 km/h: 3,0 s

Hodnocení

Hodnocení: 5/5

Průměrné hodnocení (221x)

Detailní hodnocení (120)

  • 5/5:
    kvalita informací uvedených v obsahu zážitku
  • 5/5:
    spokojenost s průběhem rezervace termínu
  • 5/5:
    profesionalita provozovatele zážitku
  • 5/5:
    spokojenost s průběhem samotného zážitku
Hodnocení: 5/5

Pecha Josef 15.11.2018

Ahoj všechno bylo ok

doporučuji zážitek

  • 5/5:
    kvalita informací uvedených v obsahu zážitku
  • 5/5:
    spokojenost s průběhem rezervace termínu
  • 5/5:
    profesionalita provozovatele zážitku
  • 5/5:
    spokojenost s průběhem samotného zážitku
Hodnocení: 5/5

24.10.2018

Skvělá organizace nákupu, rezervace zážitku. Vysoká profesionalita poskytovatele služeb. Doporučuji i ostatním, určitě!

doporučuji zážitek

  • 5/5:
    kvalita informací uvedených v obsahu zážitku
  • 5/5:
    spokojenost s průběhem rezervace termínu
  • 5/5:
    profesionalita provozovatele zážitku
  • 5/5:
    spokojenost s průběhem samotného zážitku
Hodnocení: 5/5

Michael Bláha 23.10.2018

Zážitek splnil mé očekávání, průběh byl bezproblémový. Snad jen bychom uvítali nejen víkendové termíny

doporučuji zážitek

  • 5/5:
    kvalita informací uvedených v obsahu zážitku
  • 4/5:
    spokojenost s průběhem rezervace termínu
  • 5/5:
    profesionalita provozovatele zážitku
  • 5/5:
    spokojenost s průběhem samotného zážitku

Načíst další hodnocení

Časté dotazy

  • Otázky a odpovědi

    Q: Proč se je nutné řídit za pomocí automatické převodovky?

    A: Dle informace od dodavatele není možné řadit manuálně při prvním kole jízdy – manuální řazení se zapíná až cca po 4 kolech jízdy, kdy už klient ví, co Ferrari dokáže. Automatická převodovka se tedy využívá především pro bezpečnost všech zúčastněných. Výhodou je především také to, že se při ní nejlépe otestuje výkon vozidla.

    Q: Je zde nějaká spoluúčast v případě nehody?

    A: Spoluúčast činí 10% ze škody

    Q: Je možné umístit do vozu vlastní kameru GoPro, pomocí přísavky?

    A: Toto bohužel není možné (kvůli možnému poškození interiéru vozu). Kameru je dovoleno umístit na hlavu, do ruky u spolujezdce ale ne kamkoliv do auta.

    Q: Může vůz řídit člověk, který má ŘP vydán v jiné zemi, než ČR?

    A: Ano, je ovšem třeba vlastnit evropskou variantu ŘP tak, aby byl řidič oprávněn řídit na území ČR.

  • uplatnění Ticket Benefits

    Jak uplatnit Ticket Benefits na nákup zážitku se dozvíte zde: https://www.firmanazazitky.cz/vse-o-nakupu#ticket

  • uplatnění UP Čr

    Jak uplatnit UP Čr na nákup zážitku se dozvíte zde: https://www.firmanazazitky.cz/vse-o-nakupu#chd

  • uplatnění Sodexo

    Jak uplatnit Sodexo na nákup zážitku se dozvíte zde: http://www.firmanazazitky.cz/vse-o-nakupu#poukazky

  • uplatnění kreditu Allegria BENE

    Speciální univerzální poukaz s označením BENE, na tento zážitek lze uplatnit.

  • uplatnění kreditu Allegria

    Kredit Allegria z běžného univerzálního poukazu a/nebo virtuálního účtu na tento zážitek lze uplatnit.



Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.