Způsoby platby

Dobírka

Dobírkou

Platba hotově nebo kartou při převzetí zásilky. Způsob úhrady dobírky se může lišit, podle vámi zvoleného přepravce nebo výdejního místa.

Pozn.: Na některých výdejních místech Balíkovny (např. Alzabox) je nutné uhradit Balíkovně dobírku předem (zpravidla kartou online, pomocí odkazu, který vám Balíkovna zašle na e-mail). Informace o nutnosti úhrady dobírky Balíkovně předem, naleznete v detailu daného výdejního místa (např. v interaktivní mapě v košíku).

Cena dobírky: 39 Kč


Často se nás ptáte

1) Jak vytvořím rezervaci?

Připravte si číslo poukazu, které vyplníte na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/.

a) Zážitek zarezervujte přes rezervační kalendář U některých zážitků si můžete rovnou prohlédnout volné termíny. Jeden z nich si vyberete, vyplníte svoje kontaktní údaje a formulář odešlete. Tím vytvoříte závaznou rezervaci a její shrnutí dostanete následně do e-mailu.

b) Poptejte termín zážitku přes provozovatele U většiny poukazů si můžete vybrat, jestli si přejete poslat poptávku termínů přímo provozovateli zážitku nebo poptat termín přes Allegrii. Pokud si zvolíte rezervaci přes provozovatele zážitku, zadáte svůj preferovaný termín zážitku, doplníte své kontaktní údaje a formulář odešlete.

Provozovatel obdrží vaši poptávku termínu a bude vás kontaktovat, zda je vámi vybraný termín k dispozici, případně navrhne termíny jiné. Jakmile termín vyberete, provozovatel zážitku nás kontaktuje s vybraným datumem i časem vaší rezervace. Poté Vám zašleme potvrzení rezervace do e-mailu.

c) Poptejte termín přes Allegrii Pokud preferuje rezervaci termínu přes Allegrii (u některých zážitků ani jiná možnost není), zadejte preferovaný termín zážitku, své kontaktní údaje a vyplněný formulář odešlete. My následně u provozovatele zážitku prověříme dostupnost termínů a spojíme se s vámi pro potvrzení rezervace a ujasnění detailů. Na základě toho pošleme potvrzení o rezervaci na e-mail.

2) Jak mohu využít univerzální poukaz?

Připravte si číslo univerzálního poukazu a vyplňte ho do kolonky "Využití hodnotového poukazu" na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/.

Následně vyplníte své kontaktní údaje, automaticky se vám vytvoří registrace, na kterou se připíše kredit z hodnotového poukazu. Poté si vyberte zážitek a vložte ho do košíku.

Při vybírání způsobu platby zvolte možnost "kredit na účtu", ze kterého se částka následně strhne. Pokud vám nějaký kredit zbyde, můžete ho v rámci platnosti kreditu stejným způsobem dočerpat na další zážitek z naší nabídky.

Pokud vám nebude výše kreditu stačit, náš systém vypočte rozdíl v ceně a nabídne vám způsob úhrady doplatku (převodem nebo kartou online). Po dokončení objednávky vám zážitek pošleme e-mailem nebo v dárkovém balení na vaši adresu.

3) Mohu zážitek vyměnit?

Pokud byl zážitek koupen spolu se službu výměny zážitku, zadejte číslo poukazu na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/, kde si zážitek sami vyměníte.

Tato výhoda nemůže být dokoupena později a nelze ji pořídit ani k objednávkám, které jsou uhrazeny pomocí benefitních programů (např. Sodexo passy či poukázkami Edenred).

4) Za jak dlouho mi přijde poukaz?

Záleží na zvoleném způsobu dopravy.

E-mailem – okamžité doručení
Poštou doporučeně – obvykle během 2 dnů
Poštou Balík do ruky – do druhého dne
Vyzvednutí v Balíkovně – do druhého dne
Osobní vyzvednutí na naší centrále v Praze - ten samý den
Liftago po Praze - do 120 minut
Messenger po Praze – ten samý den
PPL – do druhého dne

5) Jak mohu využít benefitní poukazy?

Postupy uplatnění benefitních poukázek se mezi sebou liší. Není-li uvedeno jinak, platby přes benefitní programy lze kombinovat pouze s penězi. Nelze je kombinovat mezi sebou navzájem, s passy a dalšími poukázkami třetích stran, ani se slevami či promokódy. U vybraných programů je nutné hradit objednávku benefitním programem v plné výši. Dále nelze benefitní programy využít při čerpání a dokupu kreditu Allegria. Poukazy hrazené benefitním programem nelze vrátit, ani vyměnit za jiné zážitky a poukazy.

Platbu Benefity Plus zvolíte přímo v košíku při posledním kroku vaší objednávky, kde proběhne přesměrování na online platební bránu Benefit Plus.

Platit lze pomocí benefitního programu Benefity.cz, kdy při dokončování objednávky v košíku zvolte způsob platby "Benefity, a.s. - online brána". Systém vás následně vyzve k vyplnění čísla vaší Benefitní karty a příslušného PINu. Pokud na vaší Benefitní kartě nemáte dostatek kreditu, kontaktujte prosím telefonicky naši zákaznickou linku s připraveným číslem karty a PINem. S uhrazením části ceny vám pomůžeme a na zbytek ceny vám vystavíme fakturu, kterou uhradíte převodem.

Vaši objednávku můžete uhradit prostřednictvím cafeterie Sodexo, ke které máte Flexi Pass kartu založenou. V košíku zvolte způsob platby Sodexo Benefity. Na konci objednávky budete přesměrování do cafeterie, kde se k vašemu Sodexo účtu přihlásíte a platbu potvrdíte.

Platba pomocí Edenred cafeterie a Edenred Benefits Card zvolíte v posledním kroku vaší objednávky a budete přesměrováni na jejich platební bránu. K uskutečnění objednávky je nutné mít u daného programu dostatek kreditu.

UP Čr poukázky, Edenred poukázky nebo tištěné Sodexo passy nám společně s vyplněným formulářem (formulář stáhněte ZDE) zašlete poštou jako cenné psaní nebo je doručte osobně na naší centrálu na adrese Bělehradská 299/132, Praha 2. Vámi vyplněný formulář dále zpracujeme a ozveme se. V případě nedostatku kreditu na vaší FlexiPass/MultiPass kartě kontaktujte naše zákaznické centrum, kde vám pomůžeme s uhrazením části ceny přes FlexiPass/MultiPass kartu a na zbytek ceny vám vystavíme fakturu, kterou uhradíte převodem.

Karta online

Karta online

Vaši objednávku můžete zaplatit rovnou online při jejím dokončování. Pokud zvolíte tento způsob platby vaší objednávky, budete přesměrováni na online platební bránu, kde platbu během pár minut provedete. Přijímáme platební karty typu VISA, MasterCard a další.


Často se nás ptáte

1) Jak vytvořím rezervaci?

Připravte si číslo poukazu, které vyplníte na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/.

a) Zážitek zarezervujte přes rezervační kalendář U některých zážitků si můžete rovnou prohlédnout volné termíny. Jeden z nich si vyberete, vyplníte svoje kontaktní údaje a formulář odešlete. Tím vytvoříte závaznou rezervaci a její shrnutí dostanete následně do e-mailu.

b) Poptejte termín zážitku přes provozovatele U většiny poukazů si můžete vybrat, jestli si přejete poslat poptávku termínů přímo provozovateli zážitku nebo poptat termín přes Allegrii. Pokud si zvolíte rezervaci přes provozovatele zážitku, zadáte svůj preferovaný termín zážitku, doplníte své kontaktní údaje a formulář odešlete.

Provozovatel obdrží vaši poptávku termínu a bude vás kontaktovat, zda je vámi vybraný termín k dispozici, případně navrhne termíny jiné. Jakmile termín vyberete, provozovatel zážitku nás kontaktuje s vybraným datumem i časem vaší rezervace. Poté Vám zašleme potvrzení rezervace do e-mailu.

c) Poptejte termín přes Allegrii Pokud preferuje rezervaci termínu přes Allegrii (u některých zážitků ani jiná možnost není), zadejte preferovaný termín zážitku, své kontaktní údaje a vyplněný formulář odešlete. My následně u provozovatele zážitku prověříme dostupnost termínů a spojíme se s vámi pro potvrzení rezervace a ujasnění detailů. Na základě toho pošleme potvrzení o rezervaci na e-mail.

2) Jak mohu využít univerzální poukaz?

Připravte si číslo univerzálního poukazu a vyplňte ho do kolonky "Využití hodnotového poukazu" na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/.

Následně vyplníte své kontaktní údaje, automaticky se vám vytvoří registrace, na kterou se připíše kredit z hodnotového poukazu. Poté si vyberte zážitek a vložte ho do košíku.

Při vybírání způsobu platby zvolte možnost "kredit na účtu", ze kterého se částka následně strhne. Pokud vám nějaký kredit zbyde, můžete ho v rámci platnosti kreditu stejným způsobem dočerpat na další zážitek z naší nabídky.

Pokud vám nebude výše kreditu stačit, náš systém vypočte rozdíl v ceně a nabídne vám způsob úhrady doplatku (převodem nebo kartou online). Po dokončení objednávky vám zážitek pošleme e-mailem nebo v dárkovém balení na vaši adresu.

3) Mohu zážitek vyměnit?

Pokud byl zážitek koupen spolu se službu výměny zážitku, zadejte číslo poukazu na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/, kde si zážitek sami vyměníte.

Tato výhoda nemůže být dokoupena později a nelze ji pořídit ani k objednávkám, které jsou uhrazeny pomocí benefitních programů (např. Sodexo passy či poukázkami Edenred).

4) Za jak dlouho mi přijde poukaz?

Záleží na zvoleném způsobu dopravy.

E-mailem – okamžité doručení
Poštou doporučeně – obvykle během 2 dnů
Poštou Balík do ruky – do druhého dne
Vyzvednutí v Balíkovně – do druhého dne
Osobní vyzvednutí na naší centrále v Praze - ten samý den
Liftago po Praze - do 120 minut
Messenger po Praze – ten samý den
PPL – do druhého dne

5) Jak mohu využít benefitní poukazy?

Postupy uplatnění benefitních poukázek se mezi sebou liší. Není-li uvedeno jinak, platby přes benefitní programy lze kombinovat pouze s penězi. Nelze je kombinovat mezi sebou navzájem, s passy a dalšími poukázkami třetích stran, ani se slevami či promokódy. U vybraných programů je nutné hradit objednávku benefitním programem v plné výši. Dále nelze benefitní programy využít při čerpání a dokupu kreditu Allegria. Poukazy hrazené benefitním programem nelze vrátit, ani vyměnit za jiné zážitky a poukazy.

Platbu Benefity Plus zvolíte přímo v košíku při posledním kroku vaší objednávky, kde proběhne přesměrování na online platební bránu Benefit Plus.

Platit lze pomocí benefitního programu Benefity.cz, kdy při dokončování objednávky v košíku zvolte způsob platby "Benefity, a.s. - online brána". Systém vás následně vyzve k vyplnění čísla vaší Benefitní karty a příslušného PINu. Pokud na vaší Benefitní kartě nemáte dostatek kreditu, kontaktujte prosím telefonicky naši zákaznickou linku s připraveným číslem karty a PINem. S uhrazením části ceny vám pomůžeme a na zbytek ceny vám vystavíme fakturu, kterou uhradíte převodem.

Vaši objednávku můžete uhradit prostřednictvím cafeterie Sodexo, ke které máte Flexi Pass kartu založenou. V košíku zvolte způsob platby Sodexo Benefity. Na konci objednávky budete přesměrování do cafeterie, kde se k vašemu Sodexo účtu přihlásíte a platbu potvrdíte.

Platba pomocí Edenred cafeterie a Edenred Benefits Card zvolíte v posledním kroku vaší objednávky a budete přesměrováni na jejich platební bránu. K uskutečnění objednávky je nutné mít u daného programu dostatek kreditu.

UP Čr poukázky, Edenred poukázky nebo tištěné Sodexo passy nám společně s vyplněným formulářem (formulář stáhněte ZDE) zašlete poštou jako cenné psaní nebo je doručte osobně na naší centrálu na adrese Bělehradská 299/132, Praha 2. Vámi vyplněný formulář dále zpracujeme a ozveme se. V případě nedostatku kreditu na vaší FlexiPass/MultiPass kartě kontaktujte naše zákaznické centrum, kde vám pomůžeme s uhrazením části ceny přes FlexiPass/MultiPass kartu a na zbytek ceny vám vystavíme fakturu, kterou uhradíte převodem.

ApplePay a GooglePay

ApplePay a GooglePay

Objednávku můžete zaplatit také pomocí ApplePay nebo GooglePay. Na konci objednávky budete přesměrováni do platební brány, kde jen vyberete spárovanou platební kartu a transakci potvrdíte pomocí Touch ID/Face ID nebo zadáním hesla.


Často se nás ptáte

1) Jak vytvořím rezervaci?

Připravte si číslo poukazu, které vyplníte na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/.

a) Zážitek zarezervujte přes rezervační kalendář U některých zážitků si můžete rovnou prohlédnout volné termíny. Jeden z nich si vyberete, vyplníte svoje kontaktní údaje a formulář odešlete. Tím vytvoříte závaznou rezervaci a její shrnutí dostanete následně do e-mailu.

b) Poptejte termín zážitku přes provozovatele U většiny poukazů si můžete vybrat, jestli si přejete poslat poptávku termínů přímo provozovateli zážitku nebo poptat termín přes Allegrii. Pokud si zvolíte rezervaci přes provozovatele zážitku, zadáte svůj preferovaný termín zážitku, doplníte své kontaktní údaje a formulář odešlete.

Provozovatel obdrží vaši poptávku termínu a bude vás kontaktovat, zda je vámi vybraný termín k dispozici, případně navrhne termíny jiné. Jakmile termín vyberete, provozovatel zážitku nás kontaktuje s vybraným datumem i časem vaší rezervace. Poté Vám zašleme potvrzení rezervace do e-mailu.

c) Poptejte termín přes Allegrii Pokud preferuje rezervaci termínu přes Allegrii (u některých zážitků ani jiná možnost není), zadejte preferovaný termín zážitku, své kontaktní údaje a vyplněný formulář odešlete. My následně u provozovatele zážitku prověříme dostupnost termínů a spojíme se s vámi pro potvrzení rezervace a ujasnění detailů. Na základě toho pošleme potvrzení o rezervaci na e-mail.

2) Jak mohu využít univerzální poukaz?

Připravte si číslo univerzálního poukazu a vyplňte ho do kolonky "Využití hodnotového poukazu" na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/.

Následně vyplníte své kontaktní údaje, automaticky se vám vytvoří registrace, na kterou se připíše kredit z hodnotového poukazu. Poté si vyberte zážitek a vložte ho do košíku.

Při vybírání způsobu platby zvolte možnost "kredit na účtu", ze kterého se částka následně strhne. Pokud vám nějaký kredit zbyde, můžete ho v rámci platnosti kreditu stejným způsobem dočerpat na další zážitek z naší nabídky.

Pokud vám nebude výše kreditu stačit, náš systém vypočte rozdíl v ceně a nabídne vám způsob úhrady doplatku (převodem nebo kartou online). Po dokončení objednávky vám zážitek pošleme e-mailem nebo v dárkovém balení na vaši adresu.

3) Mohu zážitek vyměnit?

Pokud byl zážitek koupen spolu se službu výměny zážitku, zadejte číslo poukazu na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/, kde si zážitek sami vyměníte.

Tato výhoda nemůže být dokoupena později a nelze ji pořídit ani k objednávkám, které jsou uhrazeny pomocí benefitních programů (např. Sodexo passy či poukázkami Edenred).

4) Za jak dlouho mi přijde poukaz?

Záleží na zvoleném způsobu dopravy.

E-mailem – okamžité doručení
Poštou doporučeně – obvykle během 2 dnů
Poštou Balík do ruky – do druhého dne
Vyzvednutí v Balíkovně – do druhého dne
Osobní vyzvednutí na naší centrále v Praze - ten samý den
Liftago po Praze - do 120 minut
Messenger po Praze – ten samý den
PPL – do druhého dne

5) Jak mohu využít benefitní poukazy?

Postupy uplatnění benefitních poukázek se mezi sebou liší. Není-li uvedeno jinak, platby přes benefitní programy lze kombinovat pouze s penězi. Nelze je kombinovat mezi sebou navzájem, s passy a dalšími poukázkami třetích stran, ani se slevami či promokódy. U vybraných programů je nutné hradit objednávku benefitním programem v plné výši. Dále nelze benefitní programy využít při čerpání a dokupu kreditu Allegria. Poukazy hrazené benefitním programem nelze vrátit, ani vyměnit za jiné zážitky a poukazy.

Platbu Benefity Plus zvolíte přímo v košíku při posledním kroku vaší objednávky, kde proběhne přesměrování na online platební bránu Benefit Plus.

Platit lze pomocí benefitního programu Benefity.cz, kdy při dokončování objednávky v košíku zvolte způsob platby "Benefity, a.s. - online brána". Systém vás následně vyzve k vyplnění čísla vaší Benefitní karty a příslušného PINu. Pokud na vaší Benefitní kartě nemáte dostatek kreditu, kontaktujte prosím telefonicky naši zákaznickou linku s připraveným číslem karty a PINem. S uhrazením části ceny vám pomůžeme a na zbytek ceny vám vystavíme fakturu, kterou uhradíte převodem.

Vaši objednávku můžete uhradit prostřednictvím cafeterie Sodexo, ke které máte Flexi Pass kartu založenou. V košíku zvolte způsob platby Sodexo Benefity. Na konci objednávky budete přesměrování do cafeterie, kde se k vašemu Sodexo účtu přihlásíte a platbu potvrdíte.

Platba pomocí Edenred cafeterie a Edenred Benefits Card zvolíte v posledním kroku vaší objednávky a budete přesměrováni na jejich platební bránu. K uskutečnění objednávky je nutné mít u daného programu dostatek kreditu.

UP Čr poukázky, Edenred poukázky nebo tištěné Sodexo passy nám společně s vyplněným formulářem (formulář stáhněte ZDE) zašlete poštou jako cenné psaní nebo je doručte osobně na naší centrálu na adrese Bělehradská 299/132, Praha 2. Vámi vyplněný formulář dále zpracujeme a ozveme se. V případě nedostatku kreditu na vaší FlexiPass/MultiPass kartě kontaktujte naše zákaznické centrum, kde vám pomůžeme s uhrazením části ceny přes FlexiPass/MultiPass kartu a na zbytek ceny vám vystavíme fakturu, kterou uhradíte převodem.

GOPAY online převod

GOPAY online převod

Platbu můžete provést skrze Gopay online převod. V posledním kroku objednávky budete přesměrováni na přihlášení do vašeho internetového bankovnictví, kde odsouhlasíte předvyplněný příkaz k úhradě.

(Česká spořitelna, Komerční Banka, Raiffeisenbank, mBank, FIO Bank, ČSOB, ERA, Moneta Money Bank, Unicredit Bank a mnoho dalších.)


Často se nás ptáte

1) Jak vytvořím rezervaci?

Připravte si číslo poukazu, které vyplníte na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/.

a) Zážitek zarezervujte přes rezervační kalendář U některých zážitků si můžete rovnou prohlédnout volné termíny. Jeden z nich si vyberete, vyplníte svoje kontaktní údaje a formulář odešlete. Tím vytvoříte závaznou rezervaci a její shrnutí dostanete následně do e-mailu.

b) Poptejte termín zážitku přes provozovatele U většiny poukazů si můžete vybrat, jestli si přejete poslat poptávku termínů přímo provozovateli zážitku nebo poptat termín přes Allegrii. Pokud si zvolíte rezervaci přes provozovatele zážitku, zadáte svůj preferovaný termín zážitku, doplníte své kontaktní údaje a formulář odešlete.

Provozovatel obdrží vaši poptávku termínu a bude vás kontaktovat, zda je vámi vybraný termín k dispozici, případně navrhne termíny jiné. Jakmile termín vyberete, provozovatel zážitku nás kontaktuje s vybraným datumem i časem vaší rezervace. Poté Vám zašleme potvrzení rezervace do e-mailu.

c) Poptejte termín přes Allegrii Pokud preferuje rezervaci termínu přes Allegrii (u některých zážitků ani jiná možnost není), zadejte preferovaný termín zážitku, své kontaktní údaje a vyplněný formulář odešlete. My následně u provozovatele zážitku prověříme dostupnost termínů a spojíme se s vámi pro potvrzení rezervace a ujasnění detailů. Na základě toho pošleme potvrzení o rezervaci na e-mail.

2) Jak mohu využít univerzální poukaz?

Připravte si číslo univerzálního poukazu a vyplňte ho do kolonky "Využití hodnotového poukazu" na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/.

Následně vyplníte své kontaktní údaje, automaticky se vám vytvoří registrace, na kterou se připíše kredit z hodnotového poukazu. Poté si vyberte zážitek a vložte ho do košíku.

Při vybírání způsobu platby zvolte možnost "kredit na účtu", ze kterého se částka následně strhne. Pokud vám nějaký kredit zbyde, můžete ho v rámci platnosti kreditu stejným způsobem dočerpat na další zážitek z naší nabídky.

Pokud vám nebude výše kreditu stačit, náš systém vypočte rozdíl v ceně a nabídne vám způsob úhrady doplatku (převodem nebo kartou online). Po dokončení objednávky vám zážitek pošleme e-mailem nebo v dárkovém balení na vaši adresu.

3) Mohu zážitek vyměnit?

Pokud byl zážitek koupen spolu se službu výměny zážitku, zadejte číslo poukazu na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/, kde si zážitek sami vyměníte.

Tato výhoda nemůže být dokoupena později a nelze ji pořídit ani k objednávkám, které jsou uhrazeny pomocí benefitních programů (např. Sodexo passy či poukázkami Edenred).

4) Za jak dlouho mi přijde poukaz?

Záleží na zvoleném způsobu dopravy.

E-mailem – okamžité doručení
Poštou doporučeně – obvykle během 2 dnů
Poštou Balík do ruky – do druhého dne
Vyzvednutí v Balíkovně – do druhého dne
Osobní vyzvednutí na naší centrále v Praze - ten samý den
Liftago po Praze - do 120 minut
Messenger po Praze – ten samý den
PPL – do druhého dne

5) Jak mohu využít benefitní poukazy?

Postupy uplatnění benefitních poukázek se mezi sebou liší. Není-li uvedeno jinak, platby přes benefitní programy lze kombinovat pouze s penězi. Nelze je kombinovat mezi sebou navzájem, s passy a dalšími poukázkami třetích stran, ani se slevami či promokódy. U vybraných programů je nutné hradit objednávku benefitním programem v plné výši. Dále nelze benefitní programy využít při čerpání a dokupu kreditu Allegria. Poukazy hrazené benefitním programem nelze vrátit, ani vyměnit za jiné zážitky a poukazy.

Platbu Benefity Plus zvolíte přímo v košíku při posledním kroku vaší objednávky, kde proběhne přesměrování na online platební bránu Benefit Plus.

Platit lze pomocí benefitního programu Benefity.cz, kdy při dokončování objednávky v košíku zvolte způsob platby "Benefity, a.s. - online brána". Systém vás následně vyzve k vyplnění čísla vaší Benefitní karty a příslušného PINu. Pokud na vaší Benefitní kartě nemáte dostatek kreditu, kontaktujte prosím telefonicky naši zákaznickou linku s připraveným číslem karty a PINem. S uhrazením části ceny vám pomůžeme a na zbytek ceny vám vystavíme fakturu, kterou uhradíte převodem.

Vaši objednávku můžete uhradit prostřednictvím cafeterie Sodexo, ke které máte Flexi Pass kartu založenou. V košíku zvolte způsob platby Sodexo Benefity. Na konci objednávky budete přesměrování do cafeterie, kde se k vašemu Sodexo účtu přihlásíte a platbu potvrdíte.

Platba pomocí Edenred cafeterie a Edenred Benefits Card zvolíte v posledním kroku vaší objednávky a budete přesměrováni na jejich platební bránu. K uskutečnění objednávky je nutné mít u daného programu dostatek kreditu.

UP Čr poukázky, Edenred poukázky nebo tištěné Sodexo passy nám společně s vyplněným formulářem (formulář stáhněte ZDE) zašlete poštou jako cenné psaní nebo je doručte osobně na naší centrálu na adrese Bělehradská 299/132, Praha 2. Vámi vyplněný formulář dále zpracujeme a ozveme se. V případě nedostatku kreditu na vaší FlexiPass/MultiPass kartě kontaktujte naše zákaznické centrum, kde vám pomůžeme s uhrazením části ceny přes FlexiPass/MultiPass kartu a na zbytek ceny vám vystavíme fakturu, kterou uhradíte převodem.

PLATBA24 (ČESKÁ SPOŘITELNA)

PLATBA24 (ČESKÁ SPOŘITELNA)

Tento typ platby je možné provést v případě, že máte účet u České spořitelny. V posledním kroku objednávky budete přesměrováni na internetbanking PLATBA24 (George), kde stačí potvrdit předvyplněný příkaz k úhradě.


Často se nás ptáte

1) Jak vytvořím rezervaci?

Připravte si číslo poukazu, které vyplníte na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/.

a) Zážitek zarezervujte přes rezervační kalendář U některých zážitků si můžete rovnou prohlédnout volné termíny. Jeden z nich si vyberete, vyplníte svoje kontaktní údaje a formulář odešlete. Tím vytvoříte závaznou rezervaci a její shrnutí dostanete následně do e-mailu.

b) Poptejte termín zážitku přes provozovatele U většiny poukazů si můžete vybrat, jestli si přejete poslat poptávku termínů přímo provozovateli zážitku nebo poptat termín přes Allegrii. Pokud si zvolíte rezervaci přes provozovatele zážitku, zadáte svůj preferovaný termín zážitku, doplníte své kontaktní údaje a formulář odešlete.

Provozovatel obdrží vaši poptávku termínu a bude vás kontaktovat, zda je vámi vybraný termín k dispozici, případně navrhne termíny jiné. Jakmile termín vyberete, provozovatel zážitku nás kontaktuje s vybraným datumem i časem vaší rezervace. Poté Vám zašleme potvrzení rezervace do e-mailu.

c) Poptejte termín přes Allegrii Pokud preferuje rezervaci termínu přes Allegrii (u některých zážitků ani jiná možnost není), zadejte preferovaný termín zážitku, své kontaktní údaje a vyplněný formulář odešlete. My následně u provozovatele zážitku prověříme dostupnost termínů a spojíme se s vámi pro potvrzení rezervace a ujasnění detailů. Na základě toho pošleme potvrzení o rezervaci na e-mail.

2) Jak mohu využít univerzální poukaz?

Připravte si číslo univerzálního poukazu a vyplňte ho do kolonky "Využití hodnotového poukazu" na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/.

Následně vyplníte své kontaktní údaje, automaticky se vám vytvoří registrace, na kterou se připíše kredit z hodnotového poukazu. Poté si vyberte zážitek a vložte ho do košíku.

Při vybírání způsobu platby zvolte možnost "kredit na účtu", ze kterého se částka následně strhne. Pokud vám nějaký kredit zbyde, můžete ho v rámci platnosti kreditu stejným způsobem dočerpat na další zážitek z naší nabídky.

Pokud vám nebude výše kreditu stačit, náš systém vypočte rozdíl v ceně a nabídne vám způsob úhrady doplatku (převodem nebo kartou online). Po dokončení objednávky vám zážitek pošleme e-mailem nebo v dárkovém balení na vaši adresu.

3) Mohu zážitek vyměnit?

Pokud byl zážitek koupen spolu se službu výměny zážitku, zadejte číslo poukazu na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/, kde si zážitek sami vyměníte.

Tato výhoda nemůže být dokoupena později a nelze ji pořídit ani k objednávkám, které jsou uhrazeny pomocí benefitních programů (např. Sodexo passy či poukázkami Edenred).

4) Za jak dlouho mi přijde poukaz?

Záleží na zvoleném způsobu dopravy.

E-mailem – okamžité doručení
Poštou doporučeně – obvykle během 2 dnů
Poštou Balík do ruky – do druhého dne
Vyzvednutí v Balíkovně – do druhého dne
Osobní vyzvednutí na naší centrále v Praze - ten samý den
Liftago po Praze - do 120 minut
Messenger po Praze – ten samý den
PPL – do druhého dne

5) Jak mohu využít benefitní poukazy?

Postupy uplatnění benefitních poukázek se mezi sebou liší. Není-li uvedeno jinak, platby přes benefitní programy lze kombinovat pouze s penězi. Nelze je kombinovat mezi sebou navzájem, s passy a dalšími poukázkami třetích stran, ani se slevami či promokódy. U vybraných programů je nutné hradit objednávku benefitním programem v plné výši. Dále nelze benefitní programy využít při čerpání a dokupu kreditu Allegria. Poukazy hrazené benefitním programem nelze vrátit, ani vyměnit za jiné zážitky a poukazy.

Platbu Benefity Plus zvolíte přímo v košíku při posledním kroku vaší objednávky, kde proběhne přesměrování na online platební bránu Benefit Plus.

Platit lze pomocí benefitního programu Benefity.cz, kdy při dokončování objednávky v košíku zvolte způsob platby "Benefity, a.s. - online brána". Systém vás následně vyzve k vyplnění čísla vaší Benefitní karty a příslušného PINu. Pokud na vaší Benefitní kartě nemáte dostatek kreditu, kontaktujte prosím telefonicky naši zákaznickou linku s připraveným číslem karty a PINem. S uhrazením části ceny vám pomůžeme a na zbytek ceny vám vystavíme fakturu, kterou uhradíte převodem.

Vaši objednávku můžete uhradit prostřednictvím cafeterie Sodexo, ke které máte Flexi Pass kartu založenou. V košíku zvolte způsob platby Sodexo Benefity. Na konci objednávky budete přesměrování do cafeterie, kde se k vašemu Sodexo účtu přihlásíte a platbu potvrdíte.

Platba pomocí Edenred cafeterie a Edenred Benefits Card zvolíte v posledním kroku vaší objednávky a budete přesměrováni na jejich platební bránu. K uskutečnění objednávky je nutné mít u daného programu dostatek kreditu.

UP Čr poukázky, Edenred poukázky nebo tištěné Sodexo passy nám společně s vyplněným formulářem (formulář stáhněte ZDE) zašlete poštou jako cenné psaní nebo je doručte osobně na naší centrálu na adrese Bělehradská 299/132, Praha 2. Vámi vyplněný formulář dále zpracujeme a ozveme se. V případě nedostatku kreditu na vaší FlexiPass/MultiPass kartě kontaktujte naše zákaznické centrum, kde vám pomůžeme s uhrazením části ceny přes FlexiPass/MultiPass kartu a na zbytek ceny vám vystavíme fakturu, kterou uhradíte převodem.

Allegria kredit

Allegria kredit

Pro úhradu kreditem se přihlašte do vašeho účtu, kde máte kredity již nahrány. Jak nahrát kredit na účet se zjistíte tady.

Po přihlášení si vybraný zážitek vložte do košíku. Při výběru platby zvolte možnost úhrady kreditem a objednávku dokončete. Po dokončení objednávky vám poukaz na zážitek pošleme e-mailem nebo v dárkovém balení zašleme na vámi vybranou adresu.

V případě, že jste si vybrali zážitek dražší a na svém účtu nemáte dostatek kreditů k jeho úhradě, můžete si kredit dokoupit a ten lze uhradit převodem nebo kartou online.

Upozornění: Platbu kreditem není možné kombinovat s poukázkami třetích stran ani s benefitními programy. Dále nelze kombinovat s mimořádnými slevami nebo promokódy. Kredit lze uplatnit pouze na zážitkové poukazy. Po zakoupení zážitku uhrazeného kreditem není možné dále měnit za jiný. Platnost vybraných zážitků je stejná jako platnost kreditu, který na ně čerpáte.


Často se nás ptáte

1) Jak vytvořím rezervaci?

Připravte si číslo poukazu, které vyplníte na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/.

a) Zážitek zarezervujte přes rezervační kalendář U některých zážitků si můžete rovnou prohlédnout volné termíny. Jeden z nich si vyberete, vyplníte svoje kontaktní údaje a formulář odešlete. Tím vytvoříte závaznou rezervaci a její shrnutí dostanete následně do e-mailu.

b) Poptejte termín zážitku přes provozovatele U většiny poukazů si můžete vybrat, jestli si přejete poslat poptávku termínů přímo provozovateli zážitku nebo poptat termín přes Allegrii. Pokud si zvolíte rezervaci přes provozovatele zážitku, zadáte svůj preferovaný termín zážitku, doplníte své kontaktní údaje a formulář odešlete.

Provozovatel obdrží vaši poptávku termínu a bude vás kontaktovat, zda je vámi vybraný termín k dispozici, případně navrhne termíny jiné. Jakmile termín vyberete, provozovatel zážitku nás kontaktuje s vybraným datumem i časem vaší rezervace. Poté Vám zašleme potvrzení rezervace do e-mailu.

c) Poptejte termín přes Allegrii Pokud preferuje rezervaci termínu přes Allegrii (u některých zážitků ani jiná možnost není), zadejte preferovaný termín zážitku, své kontaktní údaje a vyplněný formulář odešlete. My následně u provozovatele zážitku prověříme dostupnost termínů a spojíme se s vámi pro potvrzení rezervace a ujasnění detailů. Na základě toho pošleme potvrzení o rezervaci na e-mail.

2) Jak mohu využít univerzální poukaz?

Připravte si číslo univerzálního poukazu a vyplňte ho do kolonky "Využití hodnotového poukazu" na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/.

Následně vyplníte své kontaktní údaje, automaticky se vám vytvoří registrace, na kterou se připíše kredit z hodnotového poukazu. Poté si vyberte zážitek a vložte ho do košíku.

Při vybírání způsobu platby zvolte možnost "kredit na účtu", ze kterého se částka následně strhne. Pokud vám nějaký kredit zbyde, můžete ho v rámci platnosti kreditu stejným způsobem dočerpat na další zážitek z naší nabídky.

Pokud vám nebude výše kreditu stačit, náš systém vypočte rozdíl v ceně a nabídne vám způsob úhrady doplatku (převodem nebo kartou online). Po dokončení objednávky vám zážitek pošleme e-mailem nebo v dárkovém balení na vaši adresu.

3) Mohu zážitek vyměnit?

Pokud byl zážitek koupen spolu se službu výměny zážitku, zadejte číslo poukazu na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/, kde si zážitek sami vyměníte.

Tato výhoda nemůže být dokoupena později a nelze ji pořídit ani k objednávkám, které jsou uhrazeny pomocí benefitních programů (např. Sodexo passy či poukázkami Edenred).

4) Za jak dlouho mi přijde poukaz?

Záleží na zvoleném způsobu dopravy.

E-mailem – okamžité doručení
Poštou doporučeně – obvykle během 2 dnů
Poštou Balík do ruky – do druhého dne
Vyzvednutí v Balíkovně – do druhého dne
Osobní vyzvednutí na naší centrále v Praze - ten samý den
Liftago po Praze - do 120 minut
Messenger po Praze – ten samý den
PPL – do druhého dne

5) Jak mohu využít benefitní poukazy?

Postupy uplatnění benefitních poukázek se mezi sebou liší. Není-li uvedeno jinak, platby přes benefitní programy lze kombinovat pouze s penězi. Nelze je kombinovat mezi sebou navzájem, s passy a dalšími poukázkami třetích stran, ani se slevami či promokódy. U vybraných programů je nutné hradit objednávku benefitním programem v plné výši. Dále nelze benefitní programy využít při čerpání a dokupu kreditu Allegria. Poukazy hrazené benefitním programem nelze vrátit, ani vyměnit za jiné zážitky a poukazy.

Platbu Benefity Plus zvolíte přímo v košíku při posledním kroku vaší objednávky, kde proběhne přesměrování na online platební bránu Benefit Plus.

Platit lze pomocí benefitního programu Benefity.cz, kdy při dokončování objednávky v košíku zvolte způsob platby "Benefity, a.s. - online brána". Systém vás následně vyzve k vyplnění čísla vaší Benefitní karty a příslušného PINu. Pokud na vaší Benefitní kartě nemáte dostatek kreditu, kontaktujte prosím telefonicky naši zákaznickou linku s připraveným číslem karty a PINem. S uhrazením části ceny vám pomůžeme a na zbytek ceny vám vystavíme fakturu, kterou uhradíte převodem.

Vaši objednávku můžete uhradit prostřednictvím cafeterie Sodexo, ke které máte Flexi Pass kartu založenou. V košíku zvolte způsob platby Sodexo Benefity. Na konci objednávky budete přesměrování do cafeterie, kde se k vašemu Sodexo účtu přihlásíte a platbu potvrdíte.

Platba pomocí Edenred cafeterie a Edenred Benefits Card zvolíte v posledním kroku vaší objednávky a budete přesměrováni na jejich platební bránu. K uskutečnění objednávky je nutné mít u daného programu dostatek kreditu.

UP Čr poukázky, Edenred poukázky nebo tištěné Sodexo passy nám společně s vyplněným formulářem (formulář stáhněte ZDE) zašlete poštou jako cenné psaní nebo je doručte osobně na naší centrálu na adrese Bělehradská 299/132, Praha 2. Vámi vyplněný formulář dále zpracujeme a ozveme se. V případě nedostatku kreditu na vaší FlexiPass/MultiPass kartě kontaktujte naše zákaznické centrum, kde vám pomůžeme s uhrazením části ceny přes FlexiPass/MultiPass kartu a na zbytek ceny vám vystavíme fakturu, kterou uhradíte převodem.

Skip Pay

Skip Pay

Nakupte teď a zaplaťte později. Pro dokončení objednávky ověříme vaši totožnost a poté zašleme fakturu na e-mail, kterou je potřeba uhradit do 30 dnů. Zážitek nemůže být využit do té doby, než bude uhrazen.
Aktuální pravidla pro využití této služby naleznete vždy na webu Skip Pay.


Často se nás ptáte

1) Jak vytvořím rezervaci?

Připravte si číslo poukazu, které vyplníte na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/.

a) Zážitek zarezervujte přes rezervační kalendář U některých zážitků si můžete rovnou prohlédnout volné termíny. Jeden z nich si vyberete, vyplníte svoje kontaktní údaje a formulář odešlete. Tím vytvoříte závaznou rezervaci a její shrnutí dostanete následně do e-mailu.

b) Poptejte termín zážitku přes provozovatele U většiny poukazů si můžete vybrat, jestli si přejete poslat poptávku termínů přímo provozovateli zážitku nebo poptat termín přes Allegrii. Pokud si zvolíte rezervaci přes provozovatele zážitku, zadáte svůj preferovaný termín zážitku, doplníte své kontaktní údaje a formulář odešlete.

Provozovatel obdrží vaši poptávku termínu a bude vás kontaktovat, zda je vámi vybraný termín k dispozici, případně navrhne termíny jiné. Jakmile termín vyberete, provozovatel zážitku nás kontaktuje s vybraným datumem i časem vaší rezervace. Poté Vám zašleme potvrzení rezervace do e-mailu.

c) Poptejte termín přes Allegrii Pokud preferuje rezervaci termínu přes Allegrii (u některých zážitků ani jiná možnost není), zadejte preferovaný termín zážitku, své kontaktní údaje a vyplněný formulář odešlete. My následně u provozovatele zážitku prověříme dostupnost termínů a spojíme se s vámi pro potvrzení rezervace a ujasnění detailů. Na základě toho pošleme potvrzení o rezervaci na e-mail.

2) Jak mohu využít univerzální poukaz?

Připravte si číslo univerzálního poukazu a vyplňte ho do kolonky "Využití hodnotového poukazu" na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/.

Následně vyplníte své kontaktní údaje, automaticky se vám vytvoří registrace, na kterou se připíše kredit z hodnotového poukazu. Poté si vyberte zážitek a vložte ho do košíku.

Při vybírání způsobu platby zvolte možnost "kredit na účtu", ze kterého se částka následně strhne. Pokud vám nějaký kredit zbyde, můžete ho v rámci platnosti kreditu stejným způsobem dočerpat na další zážitek z naší nabídky.

Pokud vám nebude výše kreditu stačit, náš systém vypočte rozdíl v ceně a nabídne vám způsob úhrady doplatku (převodem nebo kartou online). Po dokončení objednávky vám zážitek pošleme e-mailem nebo v dárkovém balení na vaši adresu.

3) Mohu zážitek vyměnit?

Pokud byl zážitek koupen spolu se službu výměny zážitku, zadejte číslo poukazu na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/, kde si zážitek sami vyměníte.

Tato výhoda nemůže být dokoupena později a nelze ji pořídit ani k objednávkám, které jsou uhrazeny pomocí benefitních programů (např. Sodexo passy či poukázkami Edenred).

4) Za jak dlouho mi přijde poukaz?

Záleží na zvoleném způsobu dopravy.

E-mailem – okamžité doručení
Poštou doporučeně – obvykle během 2 dnů
Poštou Balík do ruky – do druhého dne
Vyzvednutí v Balíkovně – do druhého dne
Osobní vyzvednutí na naší centrále v Praze - ten samý den
Liftago po Praze - do 120 minut
Messenger po Praze – ten samý den
PPL – do druhého dne

5) Jak mohu využít benefitní poukazy?

Postupy uplatnění benefitních poukázek se mezi sebou liší. Není-li uvedeno jinak, platby přes benefitní programy lze kombinovat pouze s penězi. Nelze je kombinovat mezi sebou navzájem, s passy a dalšími poukázkami třetích stran, ani se slevami či promokódy. U vybraných programů je nutné hradit objednávku benefitním programem v plné výši. Dále nelze benefitní programy využít při čerpání a dokupu kreditu Allegria. Poukazy hrazené benefitním programem nelze vrátit, ani vyměnit za jiné zážitky a poukazy.

Platbu Benefity Plus zvolíte přímo v košíku při posledním kroku vaší objednávky, kde proběhne přesměrování na online platební bránu Benefit Plus.

Platit lze pomocí benefitního programu Benefity.cz, kdy při dokončování objednávky v košíku zvolte způsob platby "Benefity, a.s. - online brána". Systém vás následně vyzve k vyplnění čísla vaší Benefitní karty a příslušného PINu. Pokud na vaší Benefitní kartě nemáte dostatek kreditu, kontaktujte prosím telefonicky naši zákaznickou linku s připraveným číslem karty a PINem. S uhrazením části ceny vám pomůžeme a na zbytek ceny vám vystavíme fakturu, kterou uhradíte převodem.

Vaši objednávku můžete uhradit prostřednictvím cafeterie Sodexo, ke které máte Flexi Pass kartu založenou. V košíku zvolte způsob platby Sodexo Benefity. Na konci objednávky budete přesměrování do cafeterie, kde se k vašemu Sodexo účtu přihlásíte a platbu potvrdíte.

Platba pomocí Edenred cafeterie a Edenred Benefits Card zvolíte v posledním kroku vaší objednávky a budete přesměrováni na jejich platební bránu. K uskutečnění objednávky je nutné mít u daného programu dostatek kreditu.

UP Čr poukázky, Edenred poukázky nebo tištěné Sodexo passy nám společně s vyplněným formulářem (formulář stáhněte ZDE) zašlete poštou jako cenné psaní nebo je doručte osobně na naší centrálu na adrese Bělehradská 299/132, Praha 2. Vámi vyplněný formulář dále zpracujeme a ozveme se. V případě nedostatku kreditu na vaší FlexiPass/MultiPass kartě kontaktujte naše zákaznické centrum, kde vám pomůžeme s uhrazením části ceny přes FlexiPass/MultiPass kartu a na zbytek ceny vám vystavíme fakturu, kterou uhradíte převodem.

Zaměstnanecké benefity a poukázky třetích stran

Zaměstnanecké benefity a poukázky třetích stran

Zážitky lze hradit přes zaměstnanecké programy společností: Benefity, a.s., Benefit Plus, Edenred, UP Čr a Pluxee. Dále můžete na nákup zážitků uplatnit tištěné poukázky a cafeterie Pluxee, Edenred a UP Čr.

Konkrétní informace o akceptaci:

  • Benefit plus (Benefit management) ZDE
  • Benefity, a.s. ZDE
  • Pluxee ZDE
  • Edenred ZDE
  • UP Čr ZDE

Často se nás ptáte

1) Jak vytvořím rezervaci?

Připravte si číslo poukazu, které vyplníte na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/.

a) Zážitek zarezervujte přes rezervační kalendář U některých zážitků si můžete rovnou prohlédnout volné termíny. Jeden z nich si vyberete, vyplníte svoje kontaktní údaje a formulář odešlete. Tím vytvoříte závaznou rezervaci a její shrnutí dostanete následně do e-mailu.

b) Poptejte termín zážitku přes provozovatele U většiny poukazů si můžete vybrat, jestli si přejete poslat poptávku termínů přímo provozovateli zážitku nebo poptat termín přes Allegrii. Pokud si zvolíte rezervaci přes provozovatele zážitku, zadáte svůj preferovaný termín zážitku, doplníte své kontaktní údaje a formulář odešlete.

Provozovatel obdrží vaši poptávku termínu a bude vás kontaktovat, zda je vámi vybraný termín k dispozici, případně navrhne termíny jiné. Jakmile termín vyberete, provozovatel zážitku nás kontaktuje s vybraným datumem i časem vaší rezervace. Poté Vám zašleme potvrzení rezervace do e-mailu.

c) Poptejte termín přes Allegrii Pokud preferuje rezervaci termínu přes Allegrii (u některých zážitků ani jiná možnost není), zadejte preferovaný termín zážitku, své kontaktní údaje a vyplněný formulář odešlete. My následně u provozovatele zážitku prověříme dostupnost termínů a spojíme se s vámi pro potvrzení rezervace a ujasnění detailů. Na základě toho pošleme potvrzení o rezervaci na e-mail.

2) Jak mohu využít univerzální poukaz?

Připravte si číslo univerzálního poukazu a vyplňte ho do kolonky "Využití hodnotového poukazu" na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/.

Následně vyplníte své kontaktní údaje, automaticky se vám vytvoří registrace, na kterou se připíše kredit z hodnotového poukazu. Poté si vyberte zážitek a vložte ho do košíku.

Při vybírání způsobu platby zvolte možnost "kredit na účtu", ze kterého se částka následně strhne. Pokud vám nějaký kredit zbyde, můžete ho v rámci platnosti kreditu stejným způsobem dočerpat na další zážitek z naší nabídky.

Pokud vám nebude výše kreditu stačit, náš systém vypočte rozdíl v ceně a nabídne vám způsob úhrady doplatku (převodem nebo kartou online). Po dokončení objednávky vám zážitek pošleme e-mailem nebo v dárkovém balení na vaši adresu.

3) Mohu zážitek vyměnit?

Pokud byl zážitek koupen spolu se službu výměny zážitku, zadejte číslo poukazu na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/, kde si zážitek sami vyměníte.

Tato výhoda nemůže být dokoupena později a nelze ji pořídit ani k objednávkám, které jsou uhrazeny pomocí benefitních programů (např. Sodexo passy či poukázkami Edenred).

4) Za jak dlouho mi přijde poukaz?

Záleží na zvoleném způsobu dopravy.

E-mailem – okamžité doručení
Poštou doporučeně – obvykle během 2 dnů
Poštou Balík do ruky – do druhého dne
Vyzvednutí v Balíkovně – do druhého dne
Osobní vyzvednutí na naší centrále v Praze - ten samý den
Liftago po Praze - do 120 minut
Messenger po Praze – ten samý den
PPL – do druhého dne

5) Jak mohu využít benefitní poukazy?

Postupy uplatnění benefitních poukázek se mezi sebou liší. Není-li uvedeno jinak, platby přes benefitní programy lze kombinovat pouze s penězi. Nelze je kombinovat mezi sebou navzájem, s passy a dalšími poukázkami třetích stran, ani se slevami či promokódy. U vybraných programů je nutné hradit objednávku benefitním programem v plné výši. Dále nelze benefitní programy využít při čerpání a dokupu kreditu Allegria. Poukazy hrazené benefitním programem nelze vrátit, ani vyměnit za jiné zážitky a poukazy.

Platbu Benefity Plus zvolíte přímo v košíku při posledním kroku vaší objednávky, kde proběhne přesměrování na online platební bránu Benefit Plus.

Platit lze pomocí benefitního programu Benefity.cz, kdy při dokončování objednávky v košíku zvolte způsob platby "Benefity, a.s. - online brána". Systém vás následně vyzve k vyplnění čísla vaší Benefitní karty a příslušného PINu. Pokud na vaší Benefitní kartě nemáte dostatek kreditu, kontaktujte prosím telefonicky naši zákaznickou linku s připraveným číslem karty a PINem. S uhrazením části ceny vám pomůžeme a na zbytek ceny vám vystavíme fakturu, kterou uhradíte převodem.

Vaši objednávku můžete uhradit prostřednictvím cafeterie Sodexo, ke které máte Flexi Pass kartu založenou. V košíku zvolte způsob platby Sodexo Benefity. Na konci objednávky budete přesměrování do cafeterie, kde se k vašemu Sodexo účtu přihlásíte a platbu potvrdíte.

Platba pomocí Edenred cafeterie a Edenred Benefits Card zvolíte v posledním kroku vaší objednávky a budete přesměrováni na jejich platební bránu. K uskutečnění objednávky je nutné mít u daného programu dostatek kreditu.

UP Čr poukázky, Edenred poukázky nebo tištěné Sodexo passy nám společně s vyplněným formulářem (formulář stáhněte ZDE) zašlete poštou jako cenné psaní nebo je doručte osobně na naší centrálu na adrese Bělehradská 299/132, Praha 2. Vámi vyplněný formulář dále zpracujeme a ozveme se. V případě nedostatku kreditu na vaší FlexiPass/MultiPass kartě kontaktujte naše zákaznické centrum, kde vám pomůžeme s uhrazením části ceny přes FlexiPass/MultiPass kartu a na zbytek ceny vám vystavíme fakturu, kterou uhradíte převodem.

Faktura - pouze pro firemní klienty

Faktura - pouze pro firemní klienty

K objednávce vytvořené na IČO bude přiložena faktura se splatností 7 dní, kterou lze uhradit převodem z účtu nebo na poště.


Často se nás ptáte

1) Jak vytvořím rezervaci?

Připravte si číslo poukazu, které vyplníte na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/.

a) Zážitek zarezervujte přes rezervační kalendář U některých zážitků si můžete rovnou prohlédnout volné termíny. Jeden z nich si vyberete, vyplníte svoje kontaktní údaje a formulář odešlete. Tím vytvoříte závaznou rezervaci a její shrnutí dostanete následně do e-mailu.

b) Poptejte termín zážitku přes provozovatele U většiny poukazů si můžete vybrat, jestli si přejete poslat poptávku termínů přímo provozovateli zážitku nebo poptat termín přes Allegrii. Pokud si zvolíte rezervaci přes provozovatele zážitku, zadáte svůj preferovaný termín zážitku, doplníte své kontaktní údaje a formulář odešlete.

Provozovatel obdrží vaši poptávku termínu a bude vás kontaktovat, zda je vámi vybraný termín k dispozici, případně navrhne termíny jiné. Jakmile termín vyberete, provozovatel zážitku nás kontaktuje s vybraným datumem i časem vaší rezervace. Poté Vám zašleme potvrzení rezervace do e-mailu.

c) Poptejte termín přes Allegrii Pokud preferuje rezervaci termínu přes Allegrii (u některých zážitků ani jiná možnost není), zadejte preferovaný termín zážitku, své kontaktní údaje a vyplněný formulář odešlete. My následně u provozovatele zážitku prověříme dostupnost termínů a spojíme se s vámi pro potvrzení rezervace a ujasnění detailů. Na základě toho pošleme potvrzení o rezervaci na e-mail.

2) Jak mohu využít univerzální poukaz?

Připravte si číslo univerzálního poukazu a vyplňte ho do kolonky "Využití hodnotového poukazu" na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/.

Následně vyplníte své kontaktní údaje, automaticky se vám vytvoří registrace, na kterou se připíše kredit z hodnotového poukazu. Poté si vyberte zážitek a vložte ho do košíku.

Při vybírání způsobu platby zvolte možnost "kredit na účtu", ze kterého se částka následně strhne. Pokud vám nějaký kredit zbyde, můžete ho v rámci platnosti kreditu stejným způsobem dočerpat na další zážitek z naší nabídky.

Pokud vám nebude výše kreditu stačit, náš systém vypočte rozdíl v ceně a nabídne vám způsob úhrady doplatku (převodem nebo kartou online). Po dokončení objednávky vám zážitek pošleme e-mailem nebo v dárkovém balení na vaši adresu.

3) Mohu zážitek vyměnit?

Pokud byl zážitek koupen spolu se službu výměny zážitku, zadejte číslo poukazu na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/, kde si zážitek sami vyměníte.

Tato výhoda nemůže být dokoupena později a nelze ji pořídit ani k objednávkám, které jsou uhrazeny pomocí benefitních programů (např. Sodexo passy či poukázkami Edenred).

4) Za jak dlouho mi přijde poukaz?

Záleží na zvoleném způsobu dopravy.

E-mailem – okamžité doručení
Poštou doporučeně – obvykle během 2 dnů
Poštou Balík do ruky – do druhého dne
Vyzvednutí v Balíkovně – do druhého dne
Osobní vyzvednutí na naší centrále v Praze - ten samý den
Liftago po Praze - do 120 minut
Messenger po Praze – ten samý den
PPL – do druhého dne

5) Jak mohu využít benefitní poukazy?

Postupy uplatnění benefitních poukázek se mezi sebou liší. Není-li uvedeno jinak, platby přes benefitní programy lze kombinovat pouze s penězi. Nelze je kombinovat mezi sebou navzájem, s passy a dalšími poukázkami třetích stran, ani se slevami či promokódy. U vybraných programů je nutné hradit objednávku benefitním programem v plné výši. Dále nelze benefitní programy využít při čerpání a dokupu kreditu Allegria. Poukazy hrazené benefitním programem nelze vrátit, ani vyměnit za jiné zážitky a poukazy.

Platbu Benefity Plus zvolíte přímo v košíku při posledním kroku vaší objednávky, kde proběhne přesměrování na online platební bránu Benefit Plus.

Platit lze pomocí benefitního programu Benefity.cz, kdy při dokončování objednávky v košíku zvolte způsob platby "Benefity, a.s. - online brána". Systém vás následně vyzve k vyplnění čísla vaší Benefitní karty a příslušného PINu. Pokud na vaší Benefitní kartě nemáte dostatek kreditu, kontaktujte prosím telefonicky naši zákaznickou linku s připraveným číslem karty a PINem. S uhrazením části ceny vám pomůžeme a na zbytek ceny vám vystavíme fakturu, kterou uhradíte převodem.

Vaši objednávku můžete uhradit prostřednictvím cafeterie Sodexo, ke které máte Flexi Pass kartu založenou. V košíku zvolte způsob platby Sodexo Benefity. Na konci objednávky budete přesměrování do cafeterie, kde se k vašemu Sodexo účtu přihlásíte a platbu potvrdíte.

Platba pomocí Edenred cafeterie a Edenred Benefits Card zvolíte v posledním kroku vaší objednávky a budete přesměrováni na jejich platební bránu. K uskutečnění objednávky je nutné mít u daného programu dostatek kreditu.

UP Čr poukázky, Edenred poukázky nebo tištěné Sodexo passy nám společně s vyplněným formulářem (formulář stáhněte ZDE) zašlete poštou jako cenné psaní nebo je doručte osobně na naší centrálu na adrese Bělehradská 299/132, Praha 2. Vámi vyplněný formulář dále zpracujeme a ozveme se. V případě nedostatku kreditu na vaší FlexiPass/MultiPass kartě kontaktujte naše zákaznické centrum, kde vám pomůžeme s uhrazením části ceny přes FlexiPass/MultiPass kartu a na zbytek ceny vám vystavíme fakturu, kterou uhradíte převodem.

Dobírkou

Platba hotově nebo kartou při převzetí zásilky. Způsob úhrady dobírky se může lišit, podle vámi zvoleného přepravce nebo výdejního místa.

Pozn.: Na některých výdejních místech Balíkovny (např. Alzabox) je nutné uhradit Balíkovně dobírku předem (zpravidla kartou online, pomocí odkazu, který vám Balíkovna zašle na e-mail). Informace o nutnosti úhrady dobírky Balíkovně předem, naleznete v detailu daného výdejního místa (např. v interaktivní mapě v košíku).

Cena dobírky: 39 Kč


Často se nás ptáte

1) Jak vytvořím rezervaci?

Připravte si číslo poukazu, které vyplníte na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/.

a) Zážitek zarezervujte přes rezervační kalendář U některých zážitků si můžete rovnou prohlédnout volné termíny. Jeden z nich si vyberete, vyplníte svoje kontaktní údaje a formulář odešlete. Tím vytvoříte závaznou rezervaci a její shrnutí dostanete následně do e-mailu.

b) Poptejte termín zážitku přes provozovatele U většiny poukazů si můžete vybrat, jestli si přejete poslat poptávku termínů přímo provozovateli zážitku nebo poptat termín přes Allegrii. Pokud si zvolíte rezervaci přes provozovatele zážitku, zadáte svůj preferovaný termín zážitku, doplníte své kontaktní údaje a formulář odešlete.

Provozovatel obdrží vaši poptávku termínu a bude vás kontaktovat, zda je vámi vybraný termín k dispozici, případně navrhne termíny jiné. Jakmile termín vyberete, provozovatel zážitku nás kontaktuje s vybraným datumem i časem vaší rezervace. Poté Vám zašleme potvrzení rezervace do e-mailu.

c) Poptejte termín přes Allegrii Pokud preferuje rezervaci termínu přes Allegrii (u některých zážitků ani jiná možnost není), zadejte preferovaný termín zážitku, své kontaktní údaje a vyplněný formulář odešlete. My následně u provozovatele zážitku prověříme dostupnost termínů a spojíme se s vámi pro potvrzení rezervace a ujasnění detailů. Na základě toho pošleme potvrzení o rezervaci na e-mail.

2) Jak mohu využít univerzální poukaz?

Připravte si číslo univerzálního poukazu a vyplňte ho do kolonky "Využití hodnotového poukazu" na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/.

Následně vyplníte své kontaktní údaje, automaticky se vám vytvoří registrace, na kterou se připíše kredit z hodnotového poukazu. Poté si vyberte zážitek a vložte ho do košíku.

Při vybírání způsobu platby zvolte možnost "kredit na účtu", ze kterého se částka následně strhne. Pokud vám nějaký kredit zbyde, můžete ho v rámci platnosti kreditu stejným způsobem dočerpat na další zážitek z naší nabídky.

Pokud vám nebude výše kreditu stačit, náš systém vypočte rozdíl v ceně a nabídne vám způsob úhrady doplatku (převodem nebo kartou online). Po dokončení objednávky vám zážitek pošleme e-mailem nebo v dárkovém balení na vaši adresu.

3) Mohu zážitek vyměnit?

Pokud byl zážitek koupen spolu se službu výměny zážitku, zadejte číslo poukazu na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/, kde si zážitek sami vyměníte.

Tato výhoda nemůže být dokoupena později a nelze ji pořídit ani k objednávkám, které jsou uhrazeny pomocí benefitních programů (např. Sodexo passy či poukázkami Edenred).

4) Za jak dlouho mi přijde poukaz?

Záleží na zvoleném způsobu dopravy.

E-mailem – okamžité doručení
Poštou doporučeně – obvykle během 2 dnů
Poštou Balík do ruky – do druhého dne
Vyzvednutí v Balíkovně – do druhého dne
Osobní vyzvednutí na naší centrále v Praze - ten samý den
Liftago po Praze - do 120 minut
Messenger po Praze – ten samý den
PPL – do druhého dne

5) Jak mohu využít benefitní poukazy?

Postupy uplatnění benefitních poukázek se mezi sebou liší. Není-li uvedeno jinak, platby přes benefitní programy lze kombinovat pouze s penězi. Nelze je kombinovat mezi sebou navzájem, s passy a dalšími poukázkami třetích stran, ani se slevami či promokódy. U vybraných programů je nutné hradit objednávku benefitním programem v plné výši. Dále nelze benefitní programy využít při čerpání a dokupu kreditu Allegria. Poukazy hrazené benefitním programem nelze vrátit, ani vyměnit za jiné zážitky a poukazy.

Platbu Benefity Plus zvolíte přímo v košíku při posledním kroku vaší objednávky, kde proběhne přesměrování na online platební bránu Benefit Plus.

Platit lze pomocí benefitního programu Benefity.cz, kdy při dokončování objednávky v košíku zvolte způsob platby "Benefity, a.s. - online brána". Systém vás následně vyzve k vyplnění čísla vaší Benefitní karty a příslušného PINu. Pokud na vaší Benefitní kartě nemáte dostatek kreditu, kontaktujte prosím telefonicky naši zákaznickou linku s připraveným číslem karty a PINem. S uhrazením části ceny vám pomůžeme a na zbytek ceny vám vystavíme fakturu, kterou uhradíte převodem.

Vaši objednávku můžete uhradit prostřednictvím cafeterie Sodexo, ke které máte Flexi Pass kartu založenou. V košíku zvolte způsob platby Sodexo Benefity. Na konci objednávky budete přesměrování do cafeterie, kde se k vašemu Sodexo účtu přihlásíte a platbu potvrdíte.

Platba pomocí Edenred cafeterie a Edenred Benefits Card zvolíte v posledním kroku vaší objednávky a budete přesměrováni na jejich platební bránu. K uskutečnění objednávky je nutné mít u daného programu dostatek kreditu.

UP Čr poukázky, Edenred poukázky nebo tištěné Sodexo passy nám společně s vyplněným formulářem (formulář stáhněte ZDE) zašlete poštou jako cenné psaní nebo je doručte osobně na naší centrálu na adrese Bělehradská 299/132, Praha 2. Vámi vyplněný formulář dále zpracujeme a ozveme se. V případě nedostatku kreditu na vaší FlexiPass/MultiPass kartě kontaktujte naše zákaznické centrum, kde vám pomůžeme s uhrazením části ceny přes FlexiPass/MultiPass kartu a na zbytek ceny vám vystavíme fakturu, kterou uhradíte převodem.

Podobná témata

Uplatnění benefitů

Označení garance nejlepší ceny zaručuje, že u nás dlouhodobě nakoupíte zážitky za stejné nebo dokonce lepší ceny než u jejich přímých poskytovatelů. V případě, že byste zážitek našli někde jinde levněji, cenový rozdíl okamžitě srovnáme.

Dárkové balení

Dotáhněte darování zážitku k dokonalosti. Zabalte ho do krásné dárkové krabičky, ke které můžete přidat i osobní věnování.

Způsoby dopravy

Zakoupené zážitkové poukazy z naší nabídky vám můžeme doručit hned několika způsoby. Jaké možnosti doručení nabízíme a jaká je jejich dodací lhůta?



Kontaktujte nás

Máte dotaz, doporučení nebo sdělení, které bychom si neměli nechat ujít? Pište nebo volejte.

Zavolejte nám +420 222 316 957

Každý pracovní den 9.00–16.30 hod.

Odebírejte newsletter

Odebírejte náš newsletter a získejte s předstihem nabídku novinek a další výhody.

Odesláním vašeho e-mailu souhlasíte se zpracováním osobních údajů.


Naše zážitky jsou dárky na celý život

V Allegrii věříme, že zážitkové dárky jsou tou nejlepší volbou, pokud hledáte originální dárek pro své blízké. Darujte zážitek k narozeninám nebo jiné významné příležitosti a přineste radost do života svých blízkých.

V naší široké nabídce zážitkových dárků naleznete různé kategorie, jako jsou například adrenalinové zážitky, kulturní zážitky, wellness a relax, gastronomické zážitky a mnoho dalších. Věříme, že v naší nabídce najdete ten správný zážitek jako dárek pro vaše blízké, který se jim navždy vryje do paměti.

Nezáleží na tom, zda hledáte zážitek pro muže, ženy, páry nebo rodiny, v naší nabídce najdete něco pro každého. U nás si můžete vybrat například romantický pobyt v lázních, adrenalinový zážitek jako tandemový seskok padákem, nebo třeba kurz vaření s šéfkuchařem. Darováním zážitkových dárků přinášíte nejen radost, ale i zážitky, na které budou vaši blízcí vzpomínat celý život.