Jak nakoupit poukaz

Jak nakoupit

Jak nakoupit

  1. Vyberte si některý ze zážitků z naší nabídky 1 300 zážitků
  2. Vyberete si zážitek v lokalitě, která vám bude nejvíce vyhovovat
  3. Zkontrolujte si platnost poukazu a počet osob, které se zážitku mohou zúčastnit
  4. Vybraný zážitek si vložte košíku, ve kterém následně zvolíte, zda chcete přidat dárkové balení či osobní věnování
  5. V dalším kroku objednávky si vyberete typ dopravy, způsob platby a pokud máte slevový kód, uplatníte ho v posledním kroku objednávky
  6. Na závěr vyplníte své kontaktní údaje a objednávku potvrdíte
  7. Po odeslání objednávky vám na e-mail obratem přijde její potvrzení
  8. Pokud jste si zakoupili elektronický poukaz, dorazí vám ihned do emailu, kde si ho můžete stáhnout a případně vytisknout
  9. Dárkově zabalené poukazy posíláme na vámi požadovanou adresu či je připravíme k osobnímu vyzvednutí v naší centrále
  10. Pokud potřebujete s výběrem zážitku poradit nebo pomoct s něčím jiným, neváhejte se na obrátit na naše klientské centrum, rádi vám s čímkoliv pomůžou.


Často se nás ptáte

1) Jak vytvořím rezervaci?

Připravte si číslo poukazu, které vyplníte na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/.

a) Zážitek zarezervujte přes rezervační kalendář U některých zážitků si můžete rovnou prohlédnout volné termíny. Jeden z nich si vyberete, vyplníte svoje kontaktní údaje a formulář odešlete. Tím vytvoříte závaznou rezervaci a její shrnutí dostanete následně do e-mailu.

b) Poptejte termín zážitku přes provozovatele U většiny poukazů si můžete vybrat, jestli si přejete poslat poptávku termínů přímo provozovateli zážitku nebo poptat termín přes Allegrii. Pokud si zvolíte rezervaci přes provozovatele zážitku, zadáte svůj preferovaný termín zážitku, doplníte své kontaktní údaje a formulář odešlete.

Provozovatel obdrží vaši poptávku termínu a bude vás kontaktovat, zda je vámi vybraný termín k dispozici, případně navrhne termíny jiné. Jakmile termín vyberete, provozovatel zážitku nás kontaktuje s vybraným datumem i časem vaší rezervace. Poté Vám zašleme potvrzení rezervace do e-mailu.

c) Poptejte termín přes Allegrii Pokud preferuje rezervaci termínu přes Allegrii (u některých zážitků ani jiná možnost není), zadejte preferovaný termín zážitku, své kontaktní údaje a vyplněný formulář odešlete. My následně u provozovatele zážitku prověříme dostupnost termínů a spojíme se s vámi pro potvrzení rezervace a ujasnění detailů. Na základě toho pošleme potvrzení o rezervaci na e-mail.

2) Jak mohu využít univerzální poukaz?

Připravte si číslo univerzálního poukazu a vyplňte ho do kolonky "Využití hodnotového poukazu" na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/.

Následně vyplníte své kontaktní údaje, automaticky se vám vytvoří registrace, na kterou se připíše kredit z hodnotového poukazu. Poté si vyberte zážitek a vložte ho do košíku.

Při vybírání způsobu platby zvolte možnost "kredit na účtu", ze kterého se částka následně strhne. Pokud vám nějaký kredit zbyde, můžete ho v rámci platnosti kreditu stejným způsobem dočerpat na další zážitek z naší nabídky.

Pokud vám nebude výše kreditu stačit, náš systém vypočte rozdíl v ceně a nabídne vám způsob úhrady doplatku (převodem nebo kartou online). Po dokončení objednávky vám zážitek pošleme e-mailem nebo v dárkovém balení na vaši adresu.

3) Mohu zážitek vyměnit?

Pokud byl zážitek koupen spolu se službu výměny zážitku, zadejte číslo poukazu na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/, kde si zážitek sami vyměníte.

Tato výhoda nemůže být dokoupena později a nelze ji pořídit ani k objednávkám, které jsou uhrazeny pomocí benefitních programů (např. Sodexo passy či poukázkami Edenred).

4) Za jak dlouho mi přijde poukaz?

Záleží na zvoleném způsobu dopravy.

E-mailem – okamžité doručení
Poštou doporučeně – obvykle během 2 dnů
Poštou Balík do ruky – do druhého dne
Vyzvednutí v Balíkovně – do druhého dne
Osobní vyzvednutí na naší centrále v Praze - ten samý den
Liftago po Praze - do 120 minut
Messenger po Praze – ten samý den
PPL – do druhého dne

5) Jak mohu využít benefitní poukazy?

Postupy uplatnění benefitních poukázek se mezi sebou liší. Není-li uvedeno jinak, platby přes benefitní programy lze kombinovat pouze s penězi. Nelze je kombinovat mezi sebou navzájem, s passy a dalšími poukázkami třetích stran, ani se slevami či promokódy. U vybraných programů je nutné hradit objednávku benefitním programem v plné výši. Dále nelze benefitní programy využít při čerpání a dokupu kreditu Allegria. Poukazy hrazené benefitním programem nelze vrátit, ani vyměnit za jiné zážitky a poukazy.

Platbu Benefity Plus zvolíte přímo v košíku při posledním kroku vaší objednávky, kde proběhne přesměrování na online platební bránu Benefit Plus.

Platit lze pomocí benefitního programu Benefity.cz, kdy při dokončování objednávky v košíku zvolte způsob platby "Benefity, a.s. - online brána". Systém vás následně vyzve k vyplnění čísla vaší Benefitní karty a příslušného PINu. Pokud na vaší Benefitní kartě nemáte dostatek kreditu, kontaktujte prosím telefonicky naši zákaznickou linku s připraveným číslem karty a PINem. S uhrazením části ceny vám pomůžeme a na zbytek ceny vám vystavíme fakturu, kterou uhradíte převodem.

Vaši objednávku můžete uhradit prostřednictvím cafeterie Sodexo, ke které máte Flexi Pass kartu založenou. V košíku zvolte způsob platby Sodexo Benefity. Na konci objednávky budete přesměrování do cafeterie, kde se k vašemu Sodexo účtu přihlásíte a platbu potvrdíte.

Platba pomocí Edenred cafeterie a Edenred Benefits Card zvolíte v posledním kroku vaší objednávky a budete přesměrováni na jejich platební bránu. K uskutečnění objednávky je nutné mít u daného programu dostatek kreditu.

UP Čr poukázky, Edenred poukázky nebo tištěné Sodexo passy nám společně s vyplněným formulářem (formulář stáhněte ZDE) zašlete poštou jako cenné psaní nebo je doručte osobně na naší centrálu na adrese Bělehradská 299/132, Praha 2. Vámi vyplněný formulář dále zpracujeme a ozveme se. V případě nedostatku kreditu na vaší FlexiPass/MultiPass kartě kontaktujte naše zákaznické centrum, kde vám pomůžeme s uhrazením části ceny přes FlexiPass/MultiPass kartu a na zbytek ceny vám vystavíme fakturu, kterou uhradíte převodem.

Hodnotové poukazy

Hodnotové poukazy

Chcete darovat zážitek a nejste si jistí, který vybrat? Využijte naše univerzální dárkové poukazy, ať si obdarovaný zážitek podle svého gusta.

Ať už někdo z vašich blízkých slaví narozeniny, sháníte dárek pro obchodního partnera nebo jen někomu chcete udělat radost, vsaďte na univerzální poukaz. Poukaz můžete vybírat v hodnotě už od 1 000 Kč až do 10 000 Kč a obdarovaný ho následně vymění za jakýkoliv zážitek v dané hodnotě. Výběr můžete obdarovanému ulehčit tím, že zvolíte kategorii, na kterou se daný poukaz vztahuje, například gurmánský, sportovní, adrenalinový či pobytový.

Poukaz lze vyčerpat najednou nebo postupně v rámci jeho platnosti. To znamená, že poukaz může být použit více zážitků.

Kompletní nabídku hodnotových poukazů naleznete zde.


Často se nás ptáte

1) Jak vytvořím rezervaci?

Připravte si číslo poukazu, které vyplníte na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/.

a) Zážitek zarezervujte přes rezervační kalendář U některých zážitků si můžete rovnou prohlédnout volné termíny. Jeden z nich si vyberete, vyplníte svoje kontaktní údaje a formulář odešlete. Tím vytvoříte závaznou rezervaci a její shrnutí dostanete následně do e-mailu.

b) Poptejte termín zážitku přes provozovatele U většiny poukazů si můžete vybrat, jestli si přejete poslat poptávku termínů přímo provozovateli zážitku nebo poptat termín přes Allegrii. Pokud si zvolíte rezervaci přes provozovatele zážitku, zadáte svůj preferovaný termín zážitku, doplníte své kontaktní údaje a formulář odešlete.

Provozovatel obdrží vaši poptávku termínu a bude vás kontaktovat, zda je vámi vybraný termín k dispozici, případně navrhne termíny jiné. Jakmile termín vyberete, provozovatel zážitku nás kontaktuje s vybraným datumem i časem vaší rezervace. Poté Vám zašleme potvrzení rezervace do e-mailu.

c) Poptejte termín přes Allegrii Pokud preferuje rezervaci termínu přes Allegrii (u některých zážitků ani jiná možnost není), zadejte preferovaný termín zážitku, své kontaktní údaje a vyplněný formulář odešlete. My následně u provozovatele zážitku prověříme dostupnost termínů a spojíme se s vámi pro potvrzení rezervace a ujasnění detailů. Na základě toho pošleme potvrzení o rezervaci na e-mail.

2) Jak mohu využít univerzální poukaz?

Připravte si číslo univerzálního poukazu a vyplňte ho do kolonky "Využití hodnotového poukazu" na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/.

Následně vyplníte své kontaktní údaje, automaticky se vám vytvoří registrace, na kterou se připíše kredit z hodnotového poukazu. Poté si vyberte zážitek a vložte ho do košíku.

Při vybírání způsobu platby zvolte možnost "kredit na účtu", ze kterého se částka následně strhne. Pokud vám nějaký kredit zbyde, můžete ho v rámci platnosti kreditu stejným způsobem dočerpat na další zážitek z naší nabídky.

Pokud vám nebude výše kreditu stačit, náš systém vypočte rozdíl v ceně a nabídne vám způsob úhrady doplatku (převodem nebo kartou online). Po dokončení objednávky vám zážitek pošleme e-mailem nebo v dárkovém balení na vaši adresu.

3) Mohu zážitek vyměnit?

Pokud byl zážitek koupen spolu se službu výměny zážitku, zadejte číslo poukazu na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/, kde si zážitek sami vyměníte.

Tato výhoda nemůže být dokoupena později a nelze ji pořídit ani k objednávkám, které jsou uhrazeny pomocí benefitních programů (např. Sodexo passy či poukázkami Edenred).

4) Za jak dlouho mi přijde poukaz?

Záleží na zvoleném způsobu dopravy.

E-mailem – okamžité doručení
Poštou doporučeně – obvykle během 2 dnů
Poštou Balík do ruky – do druhého dne
Vyzvednutí v Balíkovně – do druhého dne
Osobní vyzvednutí na naší centrále v Praze - ten samý den
Liftago po Praze - do 120 minut
Messenger po Praze – ten samý den
PPL – do druhého dne

5) Jak mohu využít benefitní poukazy?

Postupy uplatnění benefitních poukázek se mezi sebou liší. Není-li uvedeno jinak, platby přes benefitní programy lze kombinovat pouze s penězi. Nelze je kombinovat mezi sebou navzájem, s passy a dalšími poukázkami třetích stran, ani se slevami či promokódy. U vybraných programů je nutné hradit objednávku benefitním programem v plné výši. Dále nelze benefitní programy využít při čerpání a dokupu kreditu Allegria. Poukazy hrazené benefitním programem nelze vrátit, ani vyměnit za jiné zážitky a poukazy.

Platbu Benefity Plus zvolíte přímo v košíku při posledním kroku vaší objednávky, kde proběhne přesměrování na online platební bránu Benefit Plus.

Platit lze pomocí benefitního programu Benefity.cz, kdy při dokončování objednávky v košíku zvolte způsob platby "Benefity, a.s. - online brána". Systém vás následně vyzve k vyplnění čísla vaší Benefitní karty a příslušného PINu. Pokud na vaší Benefitní kartě nemáte dostatek kreditu, kontaktujte prosím telefonicky naši zákaznickou linku s připraveným číslem karty a PINem. S uhrazením části ceny vám pomůžeme a na zbytek ceny vám vystavíme fakturu, kterou uhradíte převodem.

Vaši objednávku můžete uhradit prostřednictvím cafeterie Sodexo, ke které máte Flexi Pass kartu založenou. V košíku zvolte způsob platby Sodexo Benefity. Na konci objednávky budete přesměrování do cafeterie, kde se k vašemu Sodexo účtu přihlásíte a platbu potvrdíte.

Platba pomocí Edenred cafeterie a Edenred Benefits Card zvolíte v posledním kroku vaší objednávky a budete přesměrováni na jejich platební bránu. K uskutečnění objednávky je nutné mít u daného programu dostatek kreditu.

UP Čr poukázky, Edenred poukázky nebo tištěné Sodexo passy nám společně s vyplněným formulářem (formulář stáhněte ZDE) zašlete poštou jako cenné psaní nebo je doručte osobně na naší centrálu na adrese Bělehradská 299/132, Praha 2. Vámi vyplněný formulář dále zpracujeme a ozveme se. V případě nedostatku kreditu na vaší FlexiPass/MultiPass kartě kontaktujte naše zákaznické centrum, kde vám pomůžeme s uhrazením části ceny přes FlexiPass/MultiPass kartu a na zbytek ceny vám vystavíme fakturu, kterou uhradíte převodem.

Výměna zážitku

Výměna zážitku

Může se stát, že se zážitkem netrefíte do vkusu obdarovaného. Pro takové případy můžete využít službu výměny zážitku.

Službu si můžete dokoupit za administrativní poplatek 100 Kč přímo v košíku při objednávce zážitku. Tato výhoda nemůže být dokoupena později a nelze ji pořídit ani k objednávkám, které jsou uhrazeny pomocí benefitních programů (např. Sodexo passy či poukázkami Edenred).


Často se nás ptáte

1) Jak vytvořím rezervaci?

Připravte si číslo poukazu, které vyplníte na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/.

a) Zážitek zarezervujte přes rezervační kalendář U některých zážitků si můžete rovnou prohlédnout volné termíny. Jeden z nich si vyberete, vyplníte svoje kontaktní údaje a formulář odešlete. Tím vytvoříte závaznou rezervaci a její shrnutí dostanete následně do e-mailu.

b) Poptejte termín zážitku přes provozovatele U většiny poukazů si můžete vybrat, jestli si přejete poslat poptávku termínů přímo provozovateli zážitku nebo poptat termín přes Allegrii. Pokud si zvolíte rezervaci přes provozovatele zážitku, zadáte svůj preferovaný termín zážitku, doplníte své kontaktní údaje a formulář odešlete.

Provozovatel obdrží vaši poptávku termínu a bude vás kontaktovat, zda je vámi vybraný termín k dispozici, případně navrhne termíny jiné. Jakmile termín vyberete, provozovatel zážitku nás kontaktuje s vybraným datumem i časem vaší rezervace. Poté Vám zašleme potvrzení rezervace do e-mailu.

c) Poptejte termín přes Allegrii Pokud preferuje rezervaci termínu přes Allegrii (u některých zážitků ani jiná možnost není), zadejte preferovaný termín zážitku, své kontaktní údaje a vyplněný formulář odešlete. My následně u provozovatele zážitku prověříme dostupnost termínů a spojíme se s vámi pro potvrzení rezervace a ujasnění detailů. Na základě toho pošleme potvrzení o rezervaci na e-mail.

2) Jak mohu využít univerzální poukaz?

Připravte si číslo univerzálního poukazu a vyplňte ho do kolonky "Využití hodnotového poukazu" na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/.

Následně vyplníte své kontaktní údaje, automaticky se vám vytvoří registrace, na kterou se připíše kredit z hodnotového poukazu. Poté si vyberte zážitek a vložte ho do košíku.

Při vybírání způsobu platby zvolte možnost "kredit na účtu", ze kterého se částka následně strhne. Pokud vám nějaký kredit zbyde, můžete ho v rámci platnosti kreditu stejným způsobem dočerpat na další zážitek z naší nabídky.

Pokud vám nebude výše kreditu stačit, náš systém vypočte rozdíl v ceně a nabídne vám způsob úhrady doplatku (převodem nebo kartou online). Po dokončení objednávky vám zážitek pošleme e-mailem nebo v dárkovém balení na vaši adresu.

3) Mohu zážitek vyměnit?

Pokud byl zážitek koupen spolu se službu výměny zážitku, zadejte číslo poukazu na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/, kde si zážitek sami vyměníte.

Tato výhoda nemůže být dokoupena později a nelze ji pořídit ani k objednávkám, které jsou uhrazeny pomocí benefitních programů (např. Sodexo passy či poukázkami Edenred).

4) Za jak dlouho mi přijde poukaz?

Záleží na zvoleném způsobu dopravy.

E-mailem – okamžité doručení
Poštou doporučeně – obvykle během 2 dnů
Poštou Balík do ruky – do druhého dne
Vyzvednutí v Balíkovně – do druhého dne
Osobní vyzvednutí na naší centrále v Praze - ten samý den
Liftago po Praze - do 120 minut
Messenger po Praze – ten samý den
PPL – do druhého dne

5) Jak mohu využít benefitní poukazy?

Postupy uplatnění benefitních poukázek se mezi sebou liší. Není-li uvedeno jinak, platby přes benefitní programy lze kombinovat pouze s penězi. Nelze je kombinovat mezi sebou navzájem, s passy a dalšími poukázkami třetích stran, ani se slevami či promokódy. U vybraných programů je nutné hradit objednávku benefitním programem v plné výši. Dále nelze benefitní programy využít při čerpání a dokupu kreditu Allegria. Poukazy hrazené benefitním programem nelze vrátit, ani vyměnit za jiné zážitky a poukazy.

Platbu Benefity Plus zvolíte přímo v košíku při posledním kroku vaší objednávky, kde proběhne přesměrování na online platební bránu Benefit Plus.

Platit lze pomocí benefitního programu Benefity.cz, kdy při dokončování objednávky v košíku zvolte způsob platby "Benefity, a.s. - online brána". Systém vás následně vyzve k vyplnění čísla vaší Benefitní karty a příslušného PINu. Pokud na vaší Benefitní kartě nemáte dostatek kreditu, kontaktujte prosím telefonicky naši zákaznickou linku s připraveným číslem karty a PINem. S uhrazením části ceny vám pomůžeme a na zbytek ceny vám vystavíme fakturu, kterou uhradíte převodem.

Vaši objednávku můžete uhradit prostřednictvím cafeterie Sodexo, ke které máte Flexi Pass kartu založenou. V košíku zvolte způsob platby Sodexo Benefity. Na konci objednávky budete přesměrování do cafeterie, kde se k vašemu Sodexo účtu přihlásíte a platbu potvrdíte.

Platba pomocí Edenred cafeterie a Edenred Benefits Card zvolíte v posledním kroku vaší objednávky a budete přesměrováni na jejich platební bránu. K uskutečnění objednávky je nutné mít u daného programu dostatek kreditu.

UP Čr poukázky, Edenred poukázky nebo tištěné Sodexo passy nám společně s vyplněným formulářem (formulář stáhněte ZDE) zašlete poštou jako cenné psaní nebo je doručte osobně na naší centrálu na adrese Bělehradská 299/132, Praha 2. Vámi vyplněný formulář dále zpracujeme a ozveme se. V případě nedostatku kreditu na vaší FlexiPass/MultiPass kartě kontaktujte naše zákaznické centrum, kde vám pomůžeme s uhrazením části ceny přes FlexiPass/MultiPass kartu a na zbytek ceny vám vystavíme fakturu, kterou uhradíte převodem.

Jak nakoupit

  1. Vyberte si některý ze zážitků z naší nabídky 1 300 zážitků
  2. Vyberete si zážitek v lokalitě, která vám bude nejvíce vyhovovat
  3. Zkontrolujte si platnost poukazu a počet osob, které se zážitku mohou zúčastnit
  4. Vybraný zážitek si vložte košíku, ve kterém následně zvolíte, zda chcete přidat dárkové balení či osobní věnování
  5. V dalším kroku objednávky si vyberete typ dopravy, způsob platby a pokud máte slevový kód, uplatníte ho v posledním kroku objednávky
  6. Na závěr vyplníte své kontaktní údaje a objednávku potvrdíte
  7. Po odeslání objednávky vám na e-mail obratem přijde její potvrzení
  8. Pokud jste si zakoupili elektronický poukaz, dorazí vám ihned do emailu, kde si ho můžete stáhnout a případně vytisknout
  9. Dárkově zabalené poukazy posíláme na vámi požadovanou adresu či je připravíme k osobnímu vyzvednutí v naší centrále
  10. Pokud potřebujete s výběrem zážitku poradit nebo pomoct s něčím jiným, neváhejte se na obrátit na naše klientské centrum, rádi vám s čímkoliv pomůžou.


Často se nás ptáte

1) Jak vytvořím rezervaci?

Připravte si číslo poukazu, které vyplníte na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/.

a) Zážitek zarezervujte přes rezervační kalendář U některých zážitků si můžete rovnou prohlédnout volné termíny. Jeden z nich si vyberete, vyplníte svoje kontaktní údaje a formulář odešlete. Tím vytvoříte závaznou rezervaci a její shrnutí dostanete následně do e-mailu.

b) Poptejte termín zážitku přes provozovatele U většiny poukazů si můžete vybrat, jestli si přejete poslat poptávku termínů přímo provozovateli zážitku nebo poptat termín přes Allegrii. Pokud si zvolíte rezervaci přes provozovatele zážitku, zadáte svůj preferovaný termín zážitku, doplníte své kontaktní údaje a formulář odešlete.

Provozovatel obdrží vaši poptávku termínu a bude vás kontaktovat, zda je vámi vybraný termín k dispozici, případně navrhne termíny jiné. Jakmile termín vyberete, provozovatel zážitku nás kontaktuje s vybraným datumem i časem vaší rezervace. Poté Vám zašleme potvrzení rezervace do e-mailu.

c) Poptejte termín přes Allegrii Pokud preferuje rezervaci termínu přes Allegrii (u některých zážitků ani jiná možnost není), zadejte preferovaný termín zážitku, své kontaktní údaje a vyplněný formulář odešlete. My následně u provozovatele zážitku prověříme dostupnost termínů a spojíme se s vámi pro potvrzení rezervace a ujasnění detailů. Na základě toho pošleme potvrzení o rezervaci na e-mail.

2) Jak mohu využít univerzální poukaz?

Připravte si číslo univerzálního poukazu a vyplňte ho do kolonky "Využití hodnotového poukazu" na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/.

Následně vyplníte své kontaktní údaje, automaticky se vám vytvoří registrace, na kterou se připíše kredit z hodnotového poukazu. Poté si vyberte zážitek a vložte ho do košíku.

Při vybírání způsobu platby zvolte možnost "kredit na účtu", ze kterého se částka následně strhne. Pokud vám nějaký kredit zbyde, můžete ho v rámci platnosti kreditu stejným způsobem dočerpat na další zážitek z naší nabídky.

Pokud vám nebude výše kreditu stačit, náš systém vypočte rozdíl v ceně a nabídne vám způsob úhrady doplatku (převodem nebo kartou online). Po dokončení objednávky vám zážitek pošleme e-mailem nebo v dárkovém balení na vaši adresu.

3) Mohu zážitek vyměnit?

Pokud byl zážitek koupen spolu se službu výměny zážitku, zadejte číslo poukazu na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/, kde si zážitek sami vyměníte.

Tato výhoda nemůže být dokoupena později a nelze ji pořídit ani k objednávkám, které jsou uhrazeny pomocí benefitních programů (např. Sodexo passy či poukázkami Edenred).

4) Za jak dlouho mi přijde poukaz?

Záleží na zvoleném způsobu dopravy.

E-mailem – okamžité doručení
Poštou doporučeně – obvykle během 2 dnů
Poštou Balík do ruky – do druhého dne
Vyzvednutí v Balíkovně – do druhého dne
Osobní vyzvednutí na naší centrále v Praze - ten samý den
Liftago po Praze - do 120 minut
Messenger po Praze – ten samý den
PPL – do druhého dne

5) Jak mohu využít benefitní poukazy?

Postupy uplatnění benefitních poukázek se mezi sebou liší. Není-li uvedeno jinak, platby přes benefitní programy lze kombinovat pouze s penězi. Nelze je kombinovat mezi sebou navzájem, s passy a dalšími poukázkami třetích stran, ani se slevami či promokódy. U vybraných programů je nutné hradit objednávku benefitním programem v plné výši. Dále nelze benefitní programy využít při čerpání a dokupu kreditu Allegria. Poukazy hrazené benefitním programem nelze vrátit, ani vyměnit za jiné zážitky a poukazy.

Platbu Benefity Plus zvolíte přímo v košíku při posledním kroku vaší objednávky, kde proběhne přesměrování na online platební bránu Benefit Plus.

Platit lze pomocí benefitního programu Benefity.cz, kdy při dokončování objednávky v košíku zvolte způsob platby "Benefity, a.s. - online brána". Systém vás následně vyzve k vyplnění čísla vaší Benefitní karty a příslušného PINu. Pokud na vaší Benefitní kartě nemáte dostatek kreditu, kontaktujte prosím telefonicky naši zákaznickou linku s připraveným číslem karty a PINem. S uhrazením části ceny vám pomůžeme a na zbytek ceny vám vystavíme fakturu, kterou uhradíte převodem.

Vaši objednávku můžete uhradit prostřednictvím cafeterie Sodexo, ke které máte Flexi Pass kartu založenou. V košíku zvolte způsob platby Sodexo Benefity. Na konci objednávky budete přesměrování do cafeterie, kde se k vašemu Sodexo účtu přihlásíte a platbu potvrdíte.

Platba pomocí Edenred cafeterie a Edenred Benefits Card zvolíte v posledním kroku vaší objednávky a budete přesměrováni na jejich platební bránu. K uskutečnění objednávky je nutné mít u daného programu dostatek kreditu.

UP Čr poukázky, Edenred poukázky nebo tištěné Sodexo passy nám společně s vyplněným formulářem (formulář stáhněte ZDE) zašlete poštou jako cenné psaní nebo je doručte osobně na naší centrálu na adrese Bělehradská 299/132, Praha 2. Vámi vyplněný formulář dále zpracujeme a ozveme se. V případě nedostatku kreditu na vaší FlexiPass/MultiPass kartě kontaktujte naše zákaznické centrum, kde vám pomůžeme s uhrazením části ceny přes FlexiPass/MultiPass kartu a na zbytek ceny vám vystavíme fakturu, kterou uhradíte převodem.

Podobná témata

Uplatnění benefitů

Označení garance nejlepší ceny zaručuje, že u nás dlouhodobě nakoupíte zážitky za stejné nebo dokonce lepší ceny než u jejich přímých poskytovatelů. V případě, že byste zážitek našli někde jinde levněji, cenový rozdíl okamžitě srovnáme.

Dárkové balení

Dotáhněte darování zážitku k dokonalosti. Zabalte ho do krásné dárkové krabičky, ke které můžete přidat i osobní věnování.

Způsoby dopravy

Zakoupené zážitkové poukazy z naší nabídky vám můžeme doručit hned několika způsoby. Jaké možnosti doručení nabízíme a jaká je jejich dodací lhůta?



Kontaktujte nás

Máte dotaz, doporučení nebo sdělení, které bychom si neměli nechat ujít? Pište nebo volejte.

Zavolejte nám +420 222 316 957

Každý pracovní den 9.00–16.30 hod.

Odebírejte newsletter

Odebírejte náš newsletter a získejte s předstihem nabídku novinek a další výhody.

Odesláním vašeho e-mailu souhlasíte se zpracováním osobních údajů.


Naše zážitky jsou dárky na celý život

V Allegrii věříme, že zážitkové dárky jsou tou nejlepší volbou, pokud hledáte originální dárek pro své blízké. Darujte zážitek k narozeninám nebo jiné významné příležitosti a přineste radost do života svých blízkých.

V naší široké nabídce zážitkových dárků naleznete různé kategorie, jako jsou například adrenalinové zážitky, kulturní zážitky, wellness a relax, gastronomické zážitky a mnoho dalších. Věříme, že v naší nabídce najdete ten správný zážitek jako dárek pro vaše blízké, který se jim navždy vryje do paměti.

Nezáleží na tom, zda hledáte zážitek pro muže, ženy, páry nebo rodiny, v naší nabídce najdete něco pro každého. U nás si můžete vybrat například romantický pobyt v lázních, adrenalinový zážitek jako tandemový seskok padákem, nebo třeba kurz vaření s šéfkuchařem. Darováním zážitkových dárků přinášíte nejen radost, ale i zážitky, na které budou vaši blízcí vzpomínat celý život.