Dámská jízda: Beauty Talk Grande

výběr varianty

lokalita
sezóna
trvání
osoby
cena
celoročně
2-3 hodiny
4-6
4 990,-
celoročně
1-2 hodiny
2-3
2 490,-

4 990,-

  • garance ceny

    Označení zážitků garance nejlepší ceny vám zaručuje vždy to, že dlouhodobě u nás koupíte zážitek za stejnou nebo dokonce lepší cenu než u jeho přímého poskytovatele.

  • expedujeme ihned

    Zvolíte-li v košíku elektronické doručení poukazu, během okamžiku Vám do e-mailové schránky dorazí zážitkový poukaz i průvodní dopis. Vše stačí jen vytisknout a dárek máte připravený k předání. Služba funguje 24 hodin denně.

  • dárkově zabaleno

    Dárkové balení je základ každého dárku.

    U nás dostanete zážitek zabalený v krásné červené krabičce ukryté v papírovém pouzdře s efektem parciálního laku, který je příjemný jak na pohled, tak na dotyk. Uvnitř krabičky obdarovaný najde detailní popis zážitku a samozřejmě poukaz, tedy vstupenku na zážitek.

    Zároveň obdržíte prázdnou kartičku na osobní věnování, kam můžete vlastnoručně doplnit své přání.

  • výměna
    zdarma

    Zakoupený zážitek lze jednou vyměnit za jiný, a to zcela zdarma. Hodnotu původního poukazu můžete rozdělit mezi vícero zážitků a pokud by Vám původní hodnota nestačila, lze samozřejmě rozdíl v ceně doplatit.

    (Zážitek nelze dále vyměnit v případě, že byl na poukaz použitý Allegria kredit, byl čerpán přes univerzální poukaz, jedná se o exkluzivní zážitek s předem daným termínem konání nebo byl na poukaz využit benefitní program třetích stran.)

  • platnost poukazu 30.06.2020

    Platnost našich poukazů je vždy 9 - 15 měsíců, podle data nákupu. U každého poukazu Vám platnost napíšeme do příslušného průvodního dopisu.

    Pokud čerpáte Allegria kredit/univerzální poukaz, platnost vybraných zážitků zůstává stejná, jako platnost Allegria kreditu/univerzálního poukazu.

Info

  • Popis:
    Taky jste se někdy shlédly v seriálové Carrie Bradshaw? Toužily jste si přesně takhle stylově užívat života společně se svými kamarádkami? Teď máte možnost a to díky Beauty Talk Grande a FAnn Beauty Atelieru. Prožijete neopakovatelnou dámskou jízdu. Poznejte aktuální kosmetické novinky i trendy a vychutnejte si péči profesionálů. Dozvíte se, jak vypadá péče na míru v podobě unikátních sér CODAGE Paris a švýcarský přístroj Skin Analyzer (jediný v ČR) vám prozradí, v jaké kondici je vaše pleť. Užívat si budete luxus v příjemném prostředí, odborné poradenství a šampaňské Moët & Chandon. Dopřát si můžete také líčení a vyzkoušet si na vlastní kůži můžete tu nejluxusnější kosmetiku.

  • Průběh:
    Švýcarský přístroj Skin Analyzer určí typ vaší pleti a my vám rádi doporučíme vhodné přípravky, které si vaše pleť zamiluje. Budete-li chtít, sestavíme vám pomocí inteligentní aplikace myCodage sérum na míru od francouzské značky Codage Paris. Rádi vás nalíčíme a vy pak můžete s kamarádkami vyrazit do divadla, na večeři nebo na večírek. Budeme servírovat šampaňské Moët & Chandon, podávat prémiové fingerfood a ještě si od nás na závěr odnesete dárek.

  • platnost poukazu: 30.06.2020
    Uvedená platnost poukazu platí pouze pro nový nákup. Pakliže čerpáte kredit/univerzální poukaz, platnost Vašeho nového poukazu se řídí platností kreditu/univerzálního poukazu.

  • Balíček obsahuje:
    analýza pleti přístrojem Skin Analyzer a profesionální líčení (pro každého účastníka, případně dle zájmu), 2x lahev Moët & Chandon 0,7 l, lahodné občerstvení, káva/čaj, voda, dárek (pro každého účastníka).

  • Balíček neobsahuje: dopravu na místo konání, služby a produkty nad rámec balíčku

  • Sezóna: celoročně

  • Doprovod: není možný (maximální počet účastnic je 6)

  • Počasí: nemá vliv

  • Doporučené oblečení: dle vašeho uvážení

  • Zdravotní stav: příznivý zdravotní stav

  • Poznámka: zážitek je vhodný pro ženy od 18ti let, kterým se nechce stárnout a rády se baví kosmetikou.

Zajímavosti

  • Počátky kosmetiky sahají až do pravěku. Lidé se natírali různými šťávami, rostlinnými výtažky nebo tukem, zejména proto, aby se chránily proti nepříznivým podmínkám, chladu a vlhku, nebo před hmyzem. Už tehdy se však objevovalo první malování na tělo barevnými linkami.

    Časem se kosmetika stala uměním krásy. Měla za účel uchovávat, zlepšovat nebo obnovovat krásu lidského těla.

    Používání kosmetických přípravků, samozřejmě ještě ne v takovém významu jak je chápeme dnes, dosáhlo největší rozmach právě v Egyptě. Nejprve se používaly pouze při náboženských obřadech až se postupně staly důležitou součástí každodenního života. V této době bylo běžné líčení žen i mužů.

    Základ líčidel tvořily drcené nerosty, zejména olovo, galenit, malachit, sulfid, které se smíchaly s olejem, husím sádlem, medem, dřevěným uhlím atd. Na zvýraznění očí se používalo černidlo, které navíc chránilo před ostrým slunečním zářením. Někdy byly součástí kosmetických výrobků i nebezpečné látky jako je rtuť a olovo.

    Mezi oblíbené kosmetické přípravky v Egyptě patřily i vonné masti, parfémy a oleje připravované z extraktu rostlin jako je šafrán, aloe, skořice či myrha. Ty se využívaly nejprve jen při obřadech a k balzamování. Později se parfémy běžně aplikovaly i na nábytek, postele či oblečení.

    Dokonalá krása neexistuje bez harmonie ducha i těla. Toto pravidlo starověkých Řeků se přeneslo i do současnosti. Řecké sochy jsou stále považovány za ideál tělesné krásy.

    Řecká lékařka jako první napsala knihu věnovanou kosmetice a kráse těla s názvem Kozmetikon. I další prvenství patří Řekům. Řečtí muži jako první zavedli holení.

    V péči o tělo navázala římská kultura na řeckou. Římané se zpočátku myli jen každých 8 dní nebo když se ušpinili. Později se centrem společenského dění staly římské lázeňské komplexy, ve kterých se poskytovaly nejen kosmetické služby, ale i sportovní či vzdělávací aktivity. Římané v nich trávili i několik hodin denně.

    Starořímský lékař Galén rozdělil kosmetiku do dvou směrů. První směr se zabýval všestranným pěstováním krásy a zkrášlováním těla. Úloha druhého směru spočívala v zakrývání nedostatků. Toto dělení kosmetiky se používá dodnes.

    Po pádu římské říše a s příchodem asketické církve bylo pěstování tělesné krásy považováno za hřích. Změnu přineslo až období humanismu a renesance v 17. století.

    S nástupem rokoka se ve Francii začala rozvíjet dekorativní kosmetika a výroba parfémů na přírodní bázi, což ale paradoxně zapříčinilo úpadek hygieny. Parfémy a líčidla měli zakrýt tělesný pach. Mytí a koupání bylo pod královskou úroveň.

    S příchodem nových vědeckých poznatků a metod se začal masivně rozvíjet i kosmetický průmysl. V roce 1856 se začaly používat syntetická barviva, které se používají až dodnes. Najdeme je zejména v šamponech a mýdlech.

    Vlivem finančních a konkurenčních zájmů velkých společností se používání přírodních složek v kosmetice dostávalo postupně do ústraní.

    Přírodní kosmetikaNěkteré umělé složky měly nepříznivý dopad na životní prostředí nebo působily nepříznivě na pokožku. Účinky těchto kosmetických přípravků se ne vždy projevily okamžitě, ale s několik generačním rozdílem v podobě alergií, ekzémů či dětské hyperaktivity. Právě z těchto důvodů se odborníci rozhodli pro návrat k přírodním složkám.

    Za přírodní složky považujeme ty, které sestávají z přírodních materiálů s typickým charakterem. Dělí se do tří skupin:

    Pure Nature - výhradně z přírodních zdrojů, mají velmi dobrý účinek, ale jsou náročné na výrobu i skladování.

    Přírodní kosmetika - obsahuje převážně přírodní látky, ale tolerují se i některé diskutabilní složky a látky získané z některých chemických postupů.

    Kosmetika s obsahem přírodní látky - tvoří ji převážně syntetické složky a přírodní složky obsahuje jen jako doplněk. Cenově je tato kosmetika nejlevnější.

    Největší rozmach kosmetiky zažíval svět v 20. století. Příčinou byl Hollywood, kde vznikly kosmetické značky zvučných jmen.

Hodnocení

Tento zážitek zatím nemá žádné hodnocení.

Časté dotazy



Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.