Vše o nákupu

1. Vyberte dárek z naší nabídky téměř 1000 originálních zážitků


2. Pošleme Vám hotové dárkové balení

– poukaz platný 9–15 měsícu - dle data zakoupení - do kdy je poukaz platný zjistíte v detailu zážitku

– průvodní dopis s veškerými informacemi o zážitku - včetně adresy místa konání


3. Darujete krásný červený dárek a obdarovaný si užije svůj zážitek

– zařídíme pro něj rezervaci a v případě, že by se Vámi vybraný zážitek úplně nezamlouval, vyměníme mu ho za jakýkoliv jiný zážitek z naší aktuální nabídky

Naše dodavatele pečlivě vybíráme – dbáme v první řadě na kvalitu poskytovaných služeb. Jde nám vždy o to, aby si obdarovaný užil ten nejlepší možný zážitek z nabídky služeb na českém trhu. Proto v naší nabídce nenajdete to nejlevnější, nebo s 90% slevou. Označení zážitků garance nejlepší ceny vám zaručuje vždy to, že dlouhodobě u nás koupíte zážitek za stejnou nebo dokonce lepší cenu než u jeho přímého poskytovatele. A pokud by se náhodou stalo, že zážitek někde najdete levněji, rozdíl samozřejmě okamžitě srovnáme.

Navíc našim klientům v ceně garantujeme:

  • platnost poukazu 9 - 15 měsíců
  • možnost výměny zážitku zdarma za jakýkoliv jiný zážitek v naší nabídce
  • rezervační servis

Dárkové balení je základ každého dárku. U nás dostanete zážitek rovnou zabalený v krásné červené krabičce ukryté v papírovém pouzdře s efektem parciálního laku, který je příjemný jak na pohled, tak na dotyk. Uvnitř krabičky obdarovaný najde detailní popis zážitku a samozřejmě poukaz, tedy vstupenku na zážitek.

Jméno obdarovaného ani věnování se na poukaz neuvádí - do balíčku Vám přiložíme prázdnou speciální kartičku, kam právě tyto údaje můžete vlastnoručně doplnit, než zážitek darujete :)

Vybírat můžete luxusní dárkovou krabičku za 99Kč nebo obyčejnou obálku zdarma.

Krabicka_02 Krabicka_03

Krabicka_New

JAK RYCHLE A ZA JAKÉ CENY VÁM BALÍČEK DORUČÍME?

OKAMŽITĚ – E-mailem

Zvolíte-li si v objednávkovém formuláři doručení e-mailem, během okamžiku (24hodin denně) Vám do emailové schránky dorazí zážitkový poukaz a průvodní dopis.
Vše stačí jen vytisknout a dárek máte připravený k předání.

Zdarma

BĚHEM 5ti DNŮ – Poštou doporučeně

Doporučeně doručíme na adresu během 5ti pracovních dnů.
Platba dobírky při převzetí hotově.

Cena bez dobírky 49 Kč
Cena s dobírkou 69 Kč

DO DRUHÉHO DNE - Poštou Balík do ruky

Balík Do ruky doručíme na adresu.
Zadáte-li objednávku do 14 hodin, odešleme balík ještě tentýž pracovní den.
Ten Vám pak bude doručen do 16 hodin příštího pracovního dne.
Platba dobírky při převzetí hotově.

Cena bez dobírky 99 Kč
Cena s dobírkou 119 Kč

DO DRUHÉHO DNE - Poštou Balík na poštu

Balík Na poštu doručíme na Vámi zvolenou poštu, k osobnímu vyzvednutnejí.
Zadáte-li objednávku do 14 hodin, odešleme balík ještě tentýž pracovní den. Ten pak bude doručen do 16 hodin příštího pracovního dne.
Platba dobírky při převzetí hotově.

Cena bez dobírky 99 Kč
Cena s dobírkou 119 Kč

INFO

Objednávky přijaté ve všední den do 14:00 hod expedujeme týž den. Později přijaté objednávky expedujeme následující pracovní den.

Uvedené ceny za doručení platí pro Českou republiku. Pokud si přejete balíček doručit do jiné země, kontaktujte prosím naše klientské centrum.

OSOBNÍ VYZVEDNUTÍ

Kdykoli v pracovní době na našich prodejních místech
v Praze - OC Chodov a OC Nový Smíchov, dle jejich provozní doby.

Dále také na naší centrále:
POZOR! od 9.1.2019 JSME PŘESTĚHOVÁNI V NOVÉM, KDE KVŮLI PROBÍHAJÍCÍ REKONSTRUKCI PROZATÍM KLIENTY NEMŮŽEME PŘIJÍMAT.
Bělehradská 299/132, Praha 2.

Provozní doby jednotlivých PRODEJNÍCH MÍST a CENTRÁLY najdete ZDE.

V KONKRÉTNÍ PRACOVNÍ DEN - Messengerem po Praze

Messengerem (pouze) po Praze doručíme na adresu v konkrétní pracovní den a čas, dle Vašeho zadání v objednávkovém formuláři.
Platba on-line.

Cena 158,-

DO 2 DNŮ - PPL

Prostřednictvím přepravce PPL CZ doručíme do 2 pracovních dnů.
Platba dobírky při převzetí hotově.

Cena bez dobírky 99 Kč
Cena s dobírkou 119 Kč

OKAMŽITÉ DORUČENÍ

Zvolíte-li v košíku, že si přejete zaslat poukázku v elektronické podobě, během okamžiku Vám do emailové schránky dorazí zážitkový poukaz a průvodní dopis. Vše stačí jen vytisknout a dárek máte připravený k předání.

Služba funguje 24 hodin denně.

HOTOVĚ / KARTOU

Při nákupu na našich prodejních místech v Praze - OC Chodov a OC Nový Smíchov. Dále při nákupu na naší centrále.

Aktuální provozní dobu najdete ZDE.

ON-LINE KARTOU

Pouze při nákupu přes naše webové stránky, kde budete přesměrováni na platební bránu.

ON-LINE PŘEVODEM

V posledním kroku objednávky budete přesměrováni na přihlášení do Vašeho internetového bankovnictví, kde odsouhlasíte předvyplněný příkaz k úhradě.

Česká spořitelna, Komerční Banka, Raiffeisenbank, mBank, FIO Bank, ČSOB, ERA, Moneta Money Bank, Unicredit Bank a mnoho dalších.

ON-LINE PLATBA24

Platbu je možné provést v případě, že máte účet u České spořitelny.

V posledním kroku objednávky budete přesměrováni na internetbanking PLATBA24, kde stačí potvrdit předvyplněný příkaz k úhradě.

ALLEGRIA KREDITEM Z MÉHO ÚČTU

Pro úhradu využijte kredit z Vašeho virtuálního účtu / univerzálního poukazu.

Případný doplatek (při nedostatku kreditu na účtu) lze hradit hotově nebo převodem.

Platbu kreditem není možné kombinovat s poukázkami třetích stran ani benefitními programi a nelze na něj uplatnit mimořádné slevy.

DOBÍRKOU

Platba probíhá při převzetí objednávky, kterou doručíme po celé ČR poštou - Balík Do ruky, Balík Na poštu nebo přepravní službou PPL.


ZAMĚSTNANECKÝMI BENEFITY A POUKÁZKAMI TŘETÍCH STRAN

Zážitky lze hradit přes zaměstnanecké programy společností: Benefity, a.s., Benefit Plus, Edenred a Sodexo.

Konkrétní informace o jednotlivých zaměstnaneckých programech a jejich uplatnění na nákup najdete ZDE.


Dále můžete na nákup zážitků uplatnit tištěné poukázky Sodexo, Edenred a UP Čr.

Konkrétní  informace  o  jednotlivých  poukázkách
Sodexo  najdete  ZDE,  Edenred  najdete  ZDE
a  UP  Čr najdete  ZDE.

FAKTUROU - pouze firemní klienti

K objednávce bude přiložena faktura se splatností 7 dní, kterou lze uhradit převodem z účtu nebo na poště.

V rámci vybraných partnerů poskytujeme jejich uživatelům slevy na nákupy.

Slevy nelze sčítat ani kombinovat.

Slevy se nevztahují na zážitky za již zlevněnou cenu.

SODEXO karta výhod

Sleva 5 %

Pro uznání slevy je nutné předložit Sodexo kartu výhod.

GE Gold Bene Plus

Sleva 5 %

Při platbě kartou GE, která je zařazena do věrnostního programu banky BENE+, on-line nebo přes terminál na prodejních místech.

Sleva je uznána zpětně.

VIP PREMIUM RB CLUB

Sleva 5 %

Při platbě on-line zlatou kartou zařazenou do programu VIP PREMIUM RB CLUB.

Jako slevový promokód vyplňte prvních 7 číslic z Vaší karty.

SLEVOVÝ PROMOKÓD

Pro uznání slevy při nákupu přes e-shop je nutné promokód vyplnit do příslušné kolonky.

Při osobním nákupu hlaste uplatnění promokódu předem.

Promokód nelze kombinovat s čerpáním kreditu (např. z hodnotových poukazů).

Rozhodli jste se, že zážitek, který jste na e-shopu zakoupili chcete z jakéhokoliv důvodu vrátit? Samozřejmě je to možné. Do 14 dnů od zakoupení poukazu Vám vrátíme plnou částku zpět.

Naše firma se účastní řady benefitních programů, přes které můžete naše zážitky zakoupit.

Benefity, a.s.

Karta k účtu Benefit, a.s.

Objednávka se provádí osobně nebo telefonicky přes naše callcentrum, zároveň se provádí autorizace částky Benefitů na základě čísla karty a čísel z PINu.

Cafetéria Sodexo = Sodexo Benefity

Objednávka přes e-shop.

V posledním kroku objednávky proběhne přesměrování na on-line platební bránu Sodexo Benefity

K uskutečnění objednávky je nutné mít dostatek kreditu, cafeterii není možné kombinovat
s mimořádnými slevami a dalšími benefitními programy.

Zakoupený zážitek není možné dále měnit za jiný.

Benefit Management = Benefit Plus

Karta k účtu Benefit Management = Benefit Plus

Objednávka se provádí osobně nebo telefonicky přes naše callcentrum, zároveň se provádí autorizace částky Benefitů na základě čísla karty a autorizačního kódu, který je v danou chvíli zasílán přes SMS.

Virtuální účet Benefit Management = Benefit Plus

Na našem webu vyberete zážitek, objednávku pak zadáváte přímo Benefitům přes objednávkový formulář na jejich webu (Cafeteria Benefit Plus). Dle objednávkového formuláře následně zpracujeme Vaši objednávku zážitku.

Edenred platební karta a Edenred Cafeterie

Online program - v posledním kroku objednávky proběhne přesměrování na on-line platební bránu (podmínkou pro dokončení objednávky je dostatek Benefit bodů na kontě).

Při nákupu na prodejních místech, lze platit kartou přes platební terminál.

Informace k čerpání tištěných poukazů Edenred, naleznete na dlaždici "Akceptujeme Edenred".

logo era ERA Svět Odměn

Odměna 2 %

Při platbě kartou v našich prodejnách a v e-shopu získáte navíc extra body (ERA) v hodnotě 2% z platby.

INFO

Platby přes Benefitní programy lze kombinovat pouze s penězi - nelze je kombinovat mezi sebou navzájem, se Sodexo passy a dalšími poukázkami třetích stran ani s mimořádnými slevami.

- Na našem webu využijte zážitkový filtr „SODEXO“
- Vyberte z uvedených možností Váš Sodexo Pass, kartu nebo cafeterii Sodexo Benefity.
- Zobrazí se Vám seznam zážitků, které lze vybraným Passem, kartou či cafeterií hradit.
- Také v detailu každého zážitku jsou informace o možnosti uplatnění jednotlivých Passů, karty či cafeterie.


NÁKUP PŘES SODEXO PASSY= tištěné poukázky

1) Osobně
na našich prodejních místech – aktuální seznam vždy ZDE

2) Na dálku – pokud se nemůžete dostavit osobně
Vaše Passy zašlete společně s vyplněným formulářem (stáhněte ZDE ), poštou jako cenné psaní na naší centrálu. Dle Vámi vyplněného formuláře Vaší objednávku dále zpracujeme.
POZOR!
od 9.1.2019 JSME PŘESTĚHOVÁNI V NOVÉM: Bělehradská 299/132, Praha 2.

Na Sodexo Passy nevracíme, je možné je kombinovat pouze s penězi (hotovost nebo převod) a není možné je kombinovat s mimořádnými slevami a benefitními programy.

Při uplatnění Flexi Passu na nákup není možné zážitek dále vyměnit za jiný.


NÁKUP PŘES SODEXO CAFETERII - SODEXO BENEFITY

Platba cafeterií Sodexo Benefity probíhá on-line přímo na našem webu - v posledním kroku objednávky.

K uskutečnění objednávky je nutné mít dostatek kreditu, cafeterii není možné kombinovat
s mimořádnými slevami a dalšími benefitními programy.

Zakoupený zážitek není možné dále měnit za jiný.


NÁKUP PŘES SODEXO FLEXI PASS CARD

1) Osobně
na našich prodejních místech – aktuální seznam vždy
ZDE

2) Na dálku – pokud se nemůžete dostavit osobně

kontaktujte naše zákaznické centrum na tel.: 222 316 957, kde s Vámi objednávku vyřídíme.

- Na našem webu využijte zážitkový filtr „Edenred“
- Vyberte z uvedených možností Vaši Edenred poukázku.
- Zobrazí se Vám seznam zážitků, které lze vybranou poukázkou hradit.
- Také v detailu každého zážitku jsou informace o možnosti uplatnění jednotlivých poukázek.


NÁKUP PŘES POUKÁZKY EDENRED

1) Osobně
na našich prodejních místech – aktuální seznam vždy ZDE

2) Na dálku – pokud se nemůžete dostavit osobně

Vaše Edenred poukázky zašlete společně s vyplněným formulářem (stáhněte ZDE ), poštou jako cenné psaní na naší centrálu. Dle Vámi vyplněného formuláře Vaší objednávku dále zpracujeme.
POZOR! od 9.1.2019 JSME PŘESTĚHOVÁNI V NOVÉM: Bělehradská 299/132, Praha 2.

Na Edenred poukázky nevracíme, je možné je kombinovat pouze s penězi (hotovost nebo převod) a není možné je kombinovat s mimořádnými slevami a benefitními programy.

 

edenred vse

- Na našem webu využijte zážitkový filtr
- Vyberte z uvedených možností Vaši poukázku UP Čr.
- Zobrazí se Vám seznam zážitků, které lze vybranou poukázkou hradit.
- Také v detailu každého zážitku jsou informace o možnosti uplatnění jednotlivých poukázek.


NÁKUP PŘES POUKÁZKY UP Čr

1) Osobně
na našich prodejních místech – aktuální seznam vždy na http://www.firmanazazitky.cz/kontakty

2) Na dálku – pokud se nemůžete dostavit osobně
Vaše poukázky UP Čr zašlete společně s vyplněným formulářem (stáhněte ZDE ), poštou jako cenné psaní na naší centrálu.
POZOR! od 9.1.2019 JSME PŘESTĚHOVÁNI V NOVÉM:
Bělehradská 299/132, Praha 2

Dle Vámi vyplněného formuláře Vaší objednávku dále zpracujeme.

Na poukázky UP Čr nevracíme, je možné je kombinovat pouze s penězi (hotovost nebo převod)
a není možné je kombinovat s mimořádnými slevami a benefitními programy.

 

Neutrácejte peníze za volání, získejte rychlou odpověď na Vaše dotazy díky online chatu. Je implementovaný do našich webových stránek v každé kategorii. Stačí kliknout na ikonku vpravo dole - ihned se s vámi spojíme a se vším pomůžeme.

Od našeho prvního klienta (babička naší majitelky Lindy) už uplynulo hodně času. Na trhu se zážitky jsme už více jak jednu dekádu a za tuto dobu jsme zařídili zážitek stovkám tisíc klientů. V roce 2006 jsme vyhráli soutěž Živnostník roku, v roce 2008 jsme od společnosti Ernst&Young získali ocenění Začínající podnikatel roku. Ale to rozhodně není vše. Poslední ocenění je od portálu Heuréka, kde jsme získali ocenění Shop roku 2017 a stále se snažíme, protože vždy je co zlepšovat. Kompletní seznam ocenění najdete zde.

V naší nabídce najdete více než 1000 zážitků po celé České republice. Ať už hledáte novinky ze světa adrenalinu, špičkové restaurace, nejrychlejší auta, nebo netradiční a kuriozní zážitky, u nás si vždy vyberete. A pokud byste si náhodou nevěděli rady, nevadí. Dilema za vás vyřeší naše univerzální poukazy, které si obdarovaný v klidu vymění za konkrétní zážitek dle přání.

 

Pokud si chcete s výběrem dárku nechat poradit, zastavte se na našich prodejních místech v Praze - OC Chodov a OC Smíchov. Jsme zde od rána do večera, každý den v týdnu. Těšíme se na Vás!

Osobní nákup můžete provést dále také na naší centrále.

Provozní doby jednotlivých PRODEJNÍCH MÍST a CENTRÁLY naleznete ZDE.

Ne vždy se podaří, že se výběrem dárku trefíte do vkusu obdarovaného. A právě proto si u nás můžete váš poukaz jednou vyměnit za libovolný zážitek z nabídky. Pokud vyberete levnější, Váš přebývající kredit vám uložíme na virtuální učet k pozdějšímu využití. A naopak – při dražší variantě si jednoduše doplatíte rozdíl. Služba je samozřejmě zdarma.

Pokud byl na nákup vašeho poukazu použitý kredit, byl čerpán přes univerzální poukaz, byl uplatněn Sodexo Flexi pass nebo se jedná o exkluzivní zážitek s předem daným termínem konání, není možné jej dále vyměnit za jiný.

Naše call centrum řeší objednávky a rezervace sedm dní v týdnu. K dispozici je Vám šest kolegů, kteří se postarají o Vaše přání.

Tel: (+420) 222 31 69 57


Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.