Vše o nákupu

1. Vyberte dárek z naší nabídky téměř 1000 originálních zážitků


2. Pošleme Vám hotové dárkové balení

– poukaz platný 9–15 měsícu - dle data zakoupení - do kdy je poukaz platný zjistíte v detailu zážitku

– průvodní dopis s veškerými informacemi o zážitku - včetně adresy na dodavatele


3. Darujete krásný červený dárek a obdarovaný si užije svůj zážitek

– zařídíme pro něj rezervaci a v případě, že by se Vámi vybraný zážitek úplně nezamlouval, vyměníme mu ho za jakýkoliv jiný zážitek v naší nabídce

Naše dodavatele pečlivě vybíráme – dbáme v první řadě na kvalitu poskytovaných služeb. Jde nám vždy o to, aby si obdarovaný užil ten nejlepší možný zážitek z nabídky služeb na českém trhu. Proto v naší nabídce nenajdete to nejlevnější, nebo s 90% slevou. Označení zážitků garance nejlepší ceny vám zaručuje vždy to, že dlouhodobě u nás koupíte zážitek za stejnou nebo dokonce lepší cenu než u jeho přímého poskytovatele. A pokud by se náhodou stalo, že zážitek někde najdete levněji, rozdíl samozřejmě okamžitě srovnáme.

Navíc našim klientům v ceně garantujeme:

  • platnost poukazu 9 - 15 měsíců
  • možnost výměny zážitku zdarma za jakýkoliv jiný zážitek v naší nabídce
  • rezervační servis

Dárkové balení je základ každého dárku. U nás dostanete váš zážitek rovnou zabalený v krásné červené krabičce ukryté v papírovém pouzdře s efektem parciálního laku, který je příjemný jak na pohled, tak na dotyk. Uvnitř krabičky obdarovaný najde detailní popis zážitku a samozřejmě poukaz, tedy vstupenku na zážitek.

Jméno obdarovaného ani věnování se na poukaz neuvádí- do balíčku Vám přiložíme prázdnou speciální kartičku, kam právě tyto údaje můžete vlastnoručně doplnit, než zážitek darujete :)

Vybírat můžete novou luxusní dárkovou krabičku za 99Kč nebo obyčejnou dárkovou obálku zdarma.

Krabicka_02 Krabicka_03

Krabicka_New

JAK RYCHLE A ZA JAKÉ CENY VÁM BALÍČEK DORUČÍME?

IHNED – ZDARMA

Zvolíte-li si v objednávkovém formuláři doručení e-mailem, během okamžiku (24 hodin denně) Vám do emailové schránky dorazí zážitkový poukaz a průvodní dopis.

Vše stačí jen vytisknout a dárek máte připravený k předání.

BĚHEM 5ti DNŮ – Poštou doporučeně

Doporučeně doručíme na adresu během 5ti pracovních dnů.
Platba dobírky při převzetí hotově.

Cena bez dobírky 49 Kč
Cena s dobírkou 20 Kč

DO DRUHÉHO DNE - Poštou Balík do ruky

Balík Do ruky doručíme na adresu.
Zadáte-li objednávku do 14 hodin, odešleme balík ještě tentýž pracovní den.
Ten Vám pak bude doručen do 16 hodin příštího pracovního dne.
Platba dobírky při převzetí hotově.

Cena bez dobírky 99 Kč
Cena s dobírkou 119 Kč

DO DRUHÉHO DNE - Poštou Balík na poštu

Balík Na poštu doručíme na Vámi zvolenou poštu, k osobnímu vyzvednutnejí.
Zadáte-li objednávku do 14 hodin, odešleme balík ještě tentýž pracovní den. Ten pak bude doručen do 16 hodin příštího pracovního dne.
Platba dobírky při převzetí hotově.

Cena bez dobírky 99 Kč
Cena s dobírkou 119 Kč

INFO

Objednávky přijaté ve všední den do 14:00 hod expedujeme týž den. Později přijaté objednávky expedujeme následující pracovní den.

Uvedené ceny za doručení platí pouze pro Českou republiku. Pokud si přejete balíček doručit do jiné země, kontaktujte prosím naše klientské centrum.

OSOBNÍ VYZVEDNUTÍ - ZDARMA

Kdykoli v pracovní době na našich prodejních stáncích:
v Praze - OC Chodov a OC Nový Smíchov, dle jejich provozní doby.

Dále také na naší centrále:
na adrese Nad Petruskou 63/1, Praha 2 (Po - Pá 9 - 17:30).

Otevírací doby jednotlivých STÁNKŮ a CENTRÁLY najdete ZDE.

V KONKRÉTNÍ PRACOVNÍ DEN - pouze po Praze

Messengerem po Praze doručíme na adresu v konkrétní pracovní den, dle Vašeho zadání v objednávkovém formuláři.
Platba on-line.

Cena 158,-

DO 2 DNŮ - PPL

Prostřednictvím přepravce PPL CZ doručíme do 2 pracovních dnů.
Platba dobírky při převzetí hotově.

Cena bez dobírky 99 Kč
Cena s dobírkou 119 Kč

OKAMŽITÉ DORUČENÍ

Zvolíte-li v košíku, že si přejete zaslat poukázku v elektronické podobě, během okamžiku Vám do emailové schránky dorazí zážitkový poukaz a průvodní dopis. Vše stačí jen vytisknout a dárek máte připravený k předání.

Služba funguje 24 hodin denně.

HOTOVĚ / KARTOU

Při nákupu na našich prodejních stáncích v Praze OC Chodov a OC Nový Smíchov. Dále při nákupu na naší centrále Nad Petruskou 63/1, Praha 2.

Aktuální provozní dobu najdete ZDE.

ONLINE KARTOU

Pouze při nákupu přes naše webové stránky, kde budete přesměrováni na platební bránu.

ON-LINE PŘEVODEM (z internetového bankovnictví)

V posledním kroku objednávky budete přesměrováni na přihlášení do Vašeho internetového bankovnictví, kde odsouhlasíte předvyplněný příkaz k úhradě.

Česká spořitelna, Komerční Banka, Raiffeisenbank, mBank, FIO Bank, ČSOB, ERA, GE Money Bank, Unicredit Bank a mnoho dalších.

POUKÁZKAMI SODEXO

Při nákupu vybraných zážitků na našem prodejním stánku v Praze - OC Chodov a OC Nový Smíchov. Dále při nákupu na naší centrále Nad Petruskou 63/1, Praha 2.

Pokud se nemůžete dostavit osobně, zašlete Vaše passy poštou jako cenné psaní společně s vyplněným formulářem.

Při platbě Flexi passem není možné zážitek dále měnit za jiný.

Podrobné info naleznete ZDE

KREDITEM Z MÉHO ÚČTU ALLEGRIA

Pro úhradu využijte kredit z Vašeho virtuálního účtu / univerzálního poukazu.

Případný doplatek (při nedostatku kreditu na účtu) lze hradit hotově nebo převodem - není možné kombinovat s poukázkami Sodexo ani benefitními programi a nelze na něj uplatnit mimořádné slevy.

DOBÍRKOU

Platba probíhá při převzetí objednávky, kterou doručíme po celé ČR poštou - Balík Do ruky, Balík Na poštu nebo přepravní službou PPL.

ON-LINE PLATBA PŘES SERVIS 24

Platbu je možné provést v případě, že máte běžný účet pro fyzické osoby u České spořitelny.

V posledním kroku objednávky budete přesměrováni na internetbanking SERVIS24, kde stačí potvrdit předvyplněný příkaz k úhradě.


ZAMĚSTNANECKÝMI BENEFITY

Zážitkové poukazy lze hradit také přes zaměstnanecké programy společností: Benefity, a.s., Benefit Management, s.r.o., Ticket Benefits.

Konkrétní informace o způsobech placení přes benefit programy Vám velice rádi poskytneme na telefonním čísle 222 316 957.

Sodexo Benefity

Pro tuto možnost je nutné mít účet v Sodexo Benefity (Cafeteria Sodexo) s dostatkem kreditu.
Platba on-line přes e-shop.

Ve filtru vyhledávání zážitků klikněte na „SODEXO“ a vyberte možnost „Sodexo Benefity“. Zobrazí se Vám seznam zážitků, které lze tímto způsobem hradit.

Cafeterii není možné kombinovat s mimořádnými slevami a dalšími benefitními programy.

Zakoupený zážitek není možné dále vyměnit za jiný.

FAKTUROU - pouze firemní klienti

K objednávce bude přiložena faktura se splatností 7 dní, kterou lze uhradit převodem z účtu nebo na poště.

V rámci vybraných partnerů poskytujeme jejich uživatelům slevy na nákupy.

Slevy nelze sčítat ani kombinovat.

Slevy se nevztahují na zážitky za již zlevněnou cenu.

SODEXO karta výhod

Sleva 5 %

Pro uznání slevy je nutné předložit Sodexo kartu výhod.

GE Gold Bene Plus

Sleva 5 %

Při platbě kartou GE, která je zařazena do věrnostního programu banky BENE+, on-line nebo přes terminál na prodejních místech.

Sleva je uznána zpětně.

VIP PREMIUM RB CLUB

Sleva 5 %

Při platbě on-line zlatou kartou zařazenou do programu VIP PREMIUM RB CLUB.

Jako slevový promokód vyplňte prvních 7 číslic z Vaší karty.

SLEVOVÝ PROMOKÓD

Pro uznání slevy při nákupu přes e-shop je nutné promokód vyplnit do příslušné kolonky.

Při osobním nákupu hlaste uplatnění promokódu předem.

Rozhodli jste se, že zážitek, který jste na e-shopu zakoupili chcete z jakéhokoliv důvodu vrátit? Samozřejmě je to možné. Do 14 dnů od zakoupení poukazu Vám vrátíme plnou částku zpět.

Naše firma se účastní řady benefitních programů, přes které můžete naše zážitky zakoupit.

Benefity, a.s.

Karta k účtu Benefit, a.s.

Objednávka se provádí osobně nebo telefonicky přes naše callcentrum, zároveň se provádí autorizace částky Benefitů na základě čísla karty a čísel z PINu.

Cafetéria Sodexo = Sodexo Benefity

Objednávka přes e-shop.

V posledním kroku objednávky proběhne přesměrování na on-line platební bránu Sodexo Benefity

K uskutečnění objednávky je nutné mít dostatek kreditu, cafeterii není možné kombinovat
s mimořádnými slevami a dalšími benefitními programy.

Zakoupený zážitek není možné dále měnit za jiný.

Benefit Management = Benefit Plus

Karta k účtu Benefit Management = Benefit Plus

Objednávka se provádí osobně nebo telefonicky přes naše callcentrum, zároveň se provádí autorizace částky Benefitů na základě čísla karty a autorizačního kódu, který je v danou chvíli zasílán přes SMS.

Virtuální účet Benefit Management = Benefit Plus

Na našem webu vyberete zážitek, objednávku pak zadáváte přímo Benefitům přes objednávkový formulář na jejich webu (Cafeteria Benefit Plus). Dle objednávkového formuláře následně zpracujeme Vaši objednávku zážitku.

 

Ticket Benefits – Edenred

Online program - v posledním kroku objednávky proběhne přesměrování na on-line platební bránu (podmínkou pro dokončení objednávky je dostatek Benefit bodů na kontě).

Při nákupu na prodejních místech, lze platit kartou přes platební terminál.

Informace k čerpání tištěných poukazů Ticket Benefits, naleznete na dlaždici "Akceptujeme poukázky Ticket Benefits".

 

 

Cafeterie Benefity Café – Edenred

V posledním kroku objednávky proběhne přesměrování na on-line platební bránu.

Podmínkou pro dokončení objednávky je dostatek Benefit bodů na kontě.

ERA Svět Odměn

Odměna 2 %

Při platbě kartou v našich prodejnách a v e-shopu získáte navíc extra body (ERA) v hodnotě 2% z platby.

INFO

Platby přes Benefitní programy lze kombinovat pouze s penězi - nelze je kombinovat mezi sebou navzájem, se Sodexo passy a dalšími poukázkami třetích stran ani s mimořádnými slevami.

- Na našem webu využijte zážitkový filtr „SODEXO“
- Vyberte z uvedených možností Váš Sodexo Pass nebo cafeterii Sodexo Benefity.
- Zobrazí se Vám seznam zážitků, které lze vybraným Passem či cafeterií hradit.
- Také v detailu každého zážitku jsou informace o možnosti uplatnění jednotlivých Passů či cafeterie.


NÁKUP PŘES SODEXO PASSY

1) Osobně
na našich prodejních místech – aktuální seznam vždy na http://www.firmanazazitky.cz/kontakty

2) Na dálku – pokud se nemůžete dostavit osobně
Vaše Passy zašlete společně s vyplněným formulářem (stáhněte ZDE ), poštou jako cenné psaní na naší centrálu - Firma na zážitky s.r.o., Nad Petruskou 63/1, 120 00 Praha 2

Dle Vámi vyplněného formuláře Vaší objednávku dále zpracujeme.

Na Sodexo Passy nevracíme, je možné je kombinovat pouze s penězi (hotovost nebo převod)
a není možné je kombinovat s mimořádnými slevami a benefitními programy.

Při uplatnění Flexi Passu na nákup není možné zážitek dále vyměnit za jiný.


NÁKUP PŘES SODEXO CAFETERII - SODEXO BENEFITY

Platba cafeterií Sodexo Benefity probíhá on-line přímo na našem webu - v posledním kroku objednávky.

K uskutečnění objednávky je nutné mít dostatek kreditu, cafeterii není možné kombinovat
s mimořádnými slevami a dalšími benefitními programy.

Zakoupený zážitek není možné dále měnit za jiný.

- Na našem webu využijte zážitkový filtr „Ticket Benefits“
- Vyberte z uvedených možností Vaši Ticket Benefits poukázku.
- Zobrazí se Vám seznam zážitků, které lze vybranou poukázkou hradit.
- Také v detailu každého zážitku jsou informace o možnosti uplatnění jednotlivých poukázek.


NÁKUP PŘES POUKÁZKY TICKET BENEFITS

1) Osobně
na našich prodejních místech – aktuální seznam vždy na http://www.firmanazazitky.cz/kontakty

2) Na dálku – pokud se nemůžete dostavit osobně
Vaše Ticket Benefits poukázky zašlete společně s vyplněným formulářem (stáhněte ZDE ), poštou jako cenné psaní na naší centrálu - Firma na zážitky s.r.o., Nad Petruskou 63/1, 120 00 Praha 2

Dle Vámi vyplněného formuláře Vaší objednávku dále zpracujeme.

Na Ticket Benefits poukázky nevracíme, je možné je kombinovat pouze s penězi (hotovost nebo převod)
a není možné je kombinovat s mimořádnými slevami a benefitními programy.

 

- Na našem webu využijte zážitkový filtr
- Vyberte z uvedených možností Vaši poukázku UP Čr.
- Zobrazí se Vám seznam zážitků, které lze vybranou poukázkou hradit.
- Také v detailu každého zážitku jsou informace o možnosti uplatnění jednotlivých poukázek.


NÁKUP PŘES POUKÁZKY UP Čr

1) Osobně
na našich prodejních místech – aktuální seznam vždy na http://www.firmanazazitky.cz/kontakty

2) Na dálku – pokud se nemůžete dostavit osobně
Vaše poukázky UP Čr zašlete společně s vyplněným formulářem (stáhněte ZDE ), poštou jako cenné psaní na naší centrálu - Firma na zážitky s.r.o., Nad Petruskou 63/1, 120 00 Praha 2

Dle Vámi vyplněného formuláře Vaší objednávku dále zpracujeme.

Na poukázky UP Čr nevracíme, je možné je kombinovat pouze s penězi (hotovost nebo převod)
a není možné je kombinovat s mimořádnými slevami a benefitními programy.

 

Neutrácejte peníze za volání, získejte rychlou odpověď na Vaše dotazy díky online chatu. Je implementovaný do na našich webových stránek v každé kategorii. Stačí kliknout na ikonku vpravo dole - ihned se s vámi spojíme a se vším pomůžeme.

Od našeho prvního klienta (babička naší majitelky Lindy) už uplynulo hodně času. Na trhu se zážitky jsme už více jak jednu dekádu a za tuto dobu jsme zařídili zážitek stovkám tisíc klientů. V roce 2006 jsme vyhráli soutěž Živnostník roku, v roce 2008 jsme od společnosti Ernst&Young získali ocenění Začínající podnikatel roku. Ale to rozhodně není vše. Poslední ocenění je od portálu Heuréka, kde jsme získali ocenění Shop roku 2017 a stále se snažíme, protože vždy je co zlepšovat. Kompletní seznam ocenění najdete zde.

V naší nabídce najdete více než 1000 zážitků po celé České republice. Ať už hledáte novinky ze světa adrenalinu, špičkové restaurace, nejrychlejší auta, nebo netradiční a kuriozní zážitky, u nás si vždy vyberete. A pokud byste si náhodou nevěděli rady, nevadí. Dilema za vás vyřeší naše univerzální poukazy, které si obdarovaný v klidu vymění za konkrétní zážitek dle přání.

 

Pokud si chcete s výběrem dárku nechat poradit, zastavte se v našich retailových pobočkách v OC Chodov a OC Smíchov v Praze. Jsme zde od rána do večera, každý den v týdnu. Těšíme se na Vás!

Osobní nákup můžete provést dále také na naší centrále Nad Petruskou 63/1, Praha 2.

Otevírací doby jednotlivých STÁNKŮ a CENTRÁLY naleznete ZDE.

Ne vždy se podaří, že se výběrem dárku trefíte do vkusu obdarovaného. A právě proto si u nás můžete váš poukaz jednou vyměnit za libovolný zážitek z nabídky. Pokud vyberete levnější, Váš přebývající kredit vám uložíme na virtuální učet k pozdějšímu využití. A naopak – při dražší variantě si jednoduše doplatíte rozdíl. Služba je samozřejmě zdarma.

Pokud byl na nákup vašeho poukazu použitý kredit, byl čerpán přes univerzální poukaz, byl uplatněn Sodexo Flexi pass nebo se jedná o exkluzivní zážitek s předem daným termínem konání, není možné jej dále vyměnit za jiný.

Naše call centrum řeší objednávky a rezervace sedm dní v týdnu. K dispozici je Vám šest kolegů, kteří se postarají o Vaše přání.

Tel: (+420) 222 31 69 57


Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.