Ferrari 458 Italia - sprint na letišti

výběr varianty

lokalita
sezóna
trvání
osoby
cena
1. duben - 31. říjen (středa - neděle)
50 minut vč. administrativy a instruktáže
1
2 399,-
1. duben - 31. říjen (středa - neděle)
70 minut vč. administrativy a instruktáže
1
4 799,-
1. duben - 31. říjen (středa - neděle)
90 minut vč. administrativy a instruktáže
1
7 199,-

2 399,-

  • expedujeme ihned

    Zvolíte-li v košíku elektronické doručení poukazu, během okamžiku Vám do e-mailové schránky dorazí zážitkový poukaz i průvodní dopis. Vše stačí jen vytisknout a dárek máte připravený k předání. Služba funguje 24 hodin denně.

  • dárkově zabaleno

    Dárkové balení je základ každého dárku.

    U nás dostanete zážitek zabalený v krásné červené krabičce ukryté v papírovém pouzdře s efektem parciálního laku, který je příjemný jak na pohled, tak na dotyk. Uvnitř krabičky obdarovaný najde detailní popis zážitku a samozřejmě poukaz, tedy vstupenku na zážitek.

    Zároveň obdržíte prázdnou kartičku na osobní věnování, kam můžete vlastnoručně doplnit své přání.

  • výměna
    zdarma

    Zakoupený zážitek lze jednou vyměnit za jiný, a to zcela zdarma. Hodnotu původního poukazu můžete rozdělit mezi vícero zážitků a pokud by Vám původní hodnota nestačila, lze samozřejmě rozdíl v ceně doplatit.

    (Zážitek nelze dále vyměnit v případě, že byl na poukaz použitý Allegria kredit, byl čerpán přes univerzální poukaz, jedná se o exkluzivní zážitek s předem daným termínem konání nebo byl na poukaz využit benefitní program třetích stran.)

  • platnost poukazu 31.12.2019

    Platnost našich poukazů je vždy 9 - 15 měsíců, podle data nákupu. U každého poukazu Vám platnost napíšeme do příslušného průvodního dopisu.

    Pokud čerpáte Allegria kredit/univerzální poukaz, platnost vybraných zážitků zůstává stejná, jako platnost Allegria kreditu/univerzálního poukazu.

Info

  • Popis:
    Rokem 1929 to v italské Modeně začalo a vy se dnes díky tomu můžete projet ve Ferrari 458 Italia po letištní ploše. Sprint na letišti vám umožní užít si na maximum toho, co tahle koňmi nadupaná bestie nabízí. Zažijte pocit zrychlení podobný tomu, jaký prožíval Niki Lauda při pilotování supersportu Ferrari patřícího k ikonám závodních monopostů dodnes. Ovládnete stádo 570 koňských sil a dopřejete si nezapomenutelný zážitek pro všechny adrenalinu chtivé pány i dámy! Splňte si svůj se a věřte nám, že na tuhle jízdu nikdy nezapomenete.

  • Průběh:
    na zážitek se dostavte nejméně 30 min. před samotnou jízdou. Po příchodu na místo předáte svůj zážitkový poukaz a budete seznámen s programem. Současně podepíšete dokumenty, které jsou k realizaci jízdy potřebné. Čeká vás instruktáž a následně si budete moci vyzkoušet jízdu na běžné pozemní komunikaci, po dálnici i po letištní pohybové ploše. Vozidlo je pojištěno s 10% spoluúčastí na havarijním pojištění. K realizaci zážitku se neváže ani skládání kauce či zálohy a ani podpis směnky. Po celou dobu je s vámi ve voze přítomný instruktor. Na místě máte možnost dokoupení úplného zproštění spoluúčasti na havarijním pojištění za 399,- Kč (cena se může měnit).

  • Platnost poukazu: 31.12.2019
    Uvedená platnost poukazu platí pouze pro nový nákup. Pakliže čerpáte kredit/univerzální poukaz, platnost Vašeho nového poukazu se řídí platností kreditu/univerzálního poukazu.

  • Balíček obsahuje:
    cca 20 minut jízdy v supersportovním vozidle Ferrari 458 Italia (trasa 16 km - cca 50 % trasy se jezdí po letišti, cca 25 % po silnici a 25 % po dálnici), PHM, instruktáž a seznámení se s vozidlem, povinné pojištění, havarijní pojištění ve standardním rozsahu, dálniční známka.

  • Balíček neobsahuje: dopravu na místo konání, služby a produkty nad rámec balíčku.

  • Sezóna: 1. duben - 31. říjen (středa - neděle)

  • Doprovod: je možný jako divák (spolujezdec není možný)

  • Počasí: má vliv

  • Zdravotní stav: dobrý zdravotní stav. Účastník akce musí být způsobilý pro řízení motorového vozidla a nesmí být pod vlivem jakýchkoliv omamných a návykových látek.

  • Poznámka: nemáte-li řidičský průkaz, můžete si jízdu užít jako spolujezdec. Další spolujezdec ve voze není možný - vůz je dvoumístný. Při jízdě po pozemních komunikacích je nutné dodržovat pravidla silničního provozu (především maximální rychlosti – obec 50 km/h, mimo obec 90 km/h a po dálnici 130 km/h – s přihlédnutím k dopravním značkám). Dodavatel si vyhrazuje právo změnit termín či vozidlo samotné v těchto případech: náhlá technická závada, havárie vozidla, nepříznivé klimatické podmínky, uzavření letiště ze strany majitele letištní plochy. Trasa: http://www.showcars.cz/brezina/ . Dokoupení nulové spoluúčasti je platné pouze v případě, že během jízdy dbáte pokynů instruktora. Na místě si můžete také dokoupit videozáznam z jízdy za 449 Kč.

Zajímavosti

  • Enzo Ferrari, zakladatel společnosti Scuderia Ferrari (v roce 1929) vůbec neměl v úmyslu vyrábět silniční vozy. Jeho původním záměrem bylo mít výrobu určenou ke sponzorování amatérských automobilových jezdců. Až do roku 1938, kdy byl oficiálně zaměstnán jako šéf závodního týmu Alfa Romeo, totiž Ferrari připravoval a úspěšně pomáhal v závodění mnoha jezdcům této společnosti. Sériovou výrobu slavné automobilky započal v roce 1953 model 250 s motorem vpředu.
    Detaily modelu 458 Italia

    Supersport Ferrari 458 Italia je nástupcem modelu F430. Veřejnost s ním poprvé byla seznámena na frankfurtském autosalonu 15. září 2009.

    Motor

    Zážehový vidlicový osmiválec uložený podélně před zadní nápravou má výkon 127 koní na jeden litr objemu, což v době jeho výroby byla rekordní hodnota u atmosféricky plněných motorů. Jako první motor ve voze Ferrari, umístěný před zadní nápravou, je vybaven přímým vstřikováním paliva. 80% točivého momentu je k dispozici už při 3 250 ot/min.

    Zdvihový objem motoru: 4 499 cm3

    Maximální výkon: 425 kW (570 k) při 9 000 ot/min

    Maximální točivý moment: 540 Nm při 6 000 ot/min

    Počet ventilů na válec: 4

    Kompresní poměr: 12,5:1

    Převodovka

    Vůz není dostupný s tradiční manuální převodovkou a to už jako čtvrtý v pořadí (po modelech Enzo, Challenge Stradale a 430 Scuderia). Toto Ferrari je vybaveno standardní 7stupňovou dvouspojkovou převodovkou Getrag, jako u modelu California.

    Řízení

    Víceprvkové zavěšení zadní nápravy, E-Diff a F1 Trac systémy regulace prokluzu zajišťují lepší ovládání vozu v zatáčkách a v porovnání s předchozími modely zlepšují průběžné zrychlení o 32 %.

    Brzdy k keramiky a uhlíkových vláken v kombinaci se systémem ABS zkrátily brzdnou dráhu ve 100 kilometrové rychlosti na 32,5 metru.

    Ze spolupráce s firmou Delphi vzešly adaptivní magnetorheologické tlumiče SCM2 (Sospensioni a Controllo Magnetoreologico), které se opět podepisují na lepší ovladatelnosti vozu.

Hodnocení

Hodnocení: 5/5

Průměrné hodnocení (29x)

Detailní hodnocení (28)

  • 5/5:
    kvalita informací uvedených v obsahu zážitku
  • 5/5:
    spokojenost s průběhem rezervace termínu
  • 5/5:
    profesionalita provozovatele zážitku
  • 5/5:
    spokojenost s průběhem samotného zážitku
Hodnocení: 5/5

Jaroslav Večeř 16.10.2018

Vše proběhlo tak, jak mělo, bez sebemenších připomínek. Užil jsem si to.

doporučuji zážitek

  • 5/5:
    kvalita informací uvedených v obsahu zážitku
  • 5/5:
    spokojenost s průběhem rezervace termínu
  • 5/5:
    profesionalita provozovatele zážitku
  • 5/5:
    spokojenost s průběhem samotného zážitku
Hodnocení: 4/5

Stanislav Počta 11.10.2018

Pozitiva jsou určitě jednání s klienty, dobrá přátelská atmosféra po celou dobu před a při jízdě. Negativa - žádné technické informace o vozu bez vlastních dotazů (možná to každého nezajímá, ale instruktor by to mohl alespoň zkusit), odpověděl mě však na všechny mé otázky. Jízda na letišti příliš krátká - pouze jeden okruh nebyl určitě 10 minut, jak nabízíte v propagačním materiálu.

doporučuji zážitek

  • 4/5:
    kvalita informací uvedených v obsahu zážitku
  • 5/5:
    spokojenost s průběhem rezervace termínu
  • 5/5:
    profesionalita provozovatele zážitku
  • 3/5:
    spokojenost s průběhem samotného zážitku
Hodnocení: 5/5

Václav Stříbrný 01.10.2018

Velká spokojenost,viz hodnocení výše. Jediné co bych doporučil, je zvážit délku jízdy. Mně chybělo alespoň několik desítek vteřin na letišti - alespoň jedna další jízda po ranveji. Když jede člověk poprvé s takovým autem, nutně se s ním potřebuje alespoň minimálně seznámit a získat jistotu, což jedna jízda na letišti neumožní. Podle mého názoru byla jízda příliš krátká, i když velmi příjemná. Pokud se mi ještě někdy poštěstí projet se s takovým autem, tak bych se chtěl pořádně svézt ... Rozumím tomu, že auto si na sebe musí vydělat, ale až několikeré zhlédnutí videa mi přiblížilo některé detaily (v reálu nebyl čas) a zážitek prohloubilo. Nicméně děkuji, byl to opravdu zážitek.

doporučuji zážitek

  • 5/5:
    kvalita informací uvedených v obsahu zážitku
  • 5/5:
    spokojenost s průběhem rezervace termínu
  • 5/5:
    profesionalita provozovatele zážitku
  • 4/5:
    spokojenost s průběhem samotného zážitku

Načíst další hodnocení

Časté dotazy

  • Otázky a odpovědi

    Q: Jaké jsou parametry vozu?

    A: Základní parametry k vozu: Objem motoru 4 499 cm³, V8 Maximální výkon 425kW (570 koní) Max. točivý moment 540 Nm 6000 ot/min Maximální rychlost více jak 325 km/h Zrychlení 0-100km/h 3,4 s Sprint na 400m pod 11 s

    Q: Je možná instruktáž v cizím jazyce?

    A: Ano, je možná angličtina, případně němčina. Takový požadavek je nezbytné nahlásit již při rezervaci termínu.

  • uplatnění Ticket Benefits

    Jak uplatnit Ticket Benefits na nákup zážitku se dozvíte zde: https://www.firmanazazitky.cz/vse-o-nakupu#ticket

  • uplatnění UP Čr

    Jak uplatnit UP Čr na nákup zážitku se dozvíte zde: https://www.firmanazazitky.cz/vse-o-nakupu#chd

  • uplatnění Sodexo

    Jak uplatnit Sodexo na nákup zážitku se dozvíte zde: http://www.firmanazazitky.cz/vse-o-nakupu#poukazky

  • uplatnění kreditu Allegria BENE

    Speciální univerzální poukaz s označením BENE, na tento zážitek lze uplatnit.

  • uplatnění kreditu Allegria

    Kredit Allegria z běžného univerzálního poukazu a/nebo virtuálního účtu na tento zážitek lze uplatnit.



Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.